کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جشنواره چی شد؟؟

سلام پس بلیطای جشنواره چی شد ؟؟؟

خانم محمد نژاد قرار بود پیگیر بشن.... خبرشو ندادن...

بذرپاچ

نظرات 3 + ارسال نظر
الهام محمدنژاد جمعه 16 دی 1390 ساعت 14:40

جناب آقای بذرپاش!
من پیگیره کارها هستم
همونجور که توی آخرین پستم در مورد جشنواره نوشتم امور فرهنگی موافقتش رو صریحا اعلام کرده و مسایل مالی و اداریش هم به لطف خانم برزگری سریعا انجام شد
من صرفا مسول پیگیری بلیط ها هستم
در نتیجه باید منتظر باشیم تا زمان فروش بلیط ها که توی بهمن ماه هست
اما اگر چنانچه شما سره نحوه ی تقسیم بلیط کنجکاو و مشتاق و نگران هستین باید تا اتمام امتجانات صبر کنید تا توی جلسه مطرح کنیم و به نتیجه برسیم
باز هم اگه سوالی یود من درخدمتم

فرامرزی جمعه 16 دی 1390 ساعت 16:08

ماشالا به خانم محمدنژاد
حاجی خیلی حولی ها بپا تو دیگ نیفتی

بذرپاچ جمعه 16 دی 1390 ساعت 16:39

lمرسی که پیگیرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد