کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اعلام برنامه ی فیلم سازی از طرف قربانی

سلام به همه
بچه ها من می خام مثلا فیلم بسازم البته مستند
این پست برای رسمی شدن فیلمسازیم هست
پست اصلی و توضیحات کاملو  با شروع ترم بعد می نویسم
ازهمتونم کمک می خام : شکوری  امید خان صفایی  محمد فرامرزی
خانم پیروز بخت علی جان محیط   محمد فینی زاده پژمان دلیاری امیر حسین تقوی  سید محسن .البته من میخام بیشتر باتازه کار ها باشه
تاپست بعدی خداحافظ  

نظرات 13 + ارسال نظر
شکورم پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 15:09

قبلا که باهام صحبت کردی گفتم بهت که تو چه زمینه هایی میتونم کمک کنم و مفید باشم ایشالا
ایشالا که بسازی و فیلمسازیت رو شروع کنی

سمیه محبوبی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 15:34

منم بازی!

پیروزبخت پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 15:49

باشه کارخوبی میکنیدمنم اگه بتونم توکاری کمکم کنم حتمابهتون کمک میکنم
اما...
شماچراخودتونومعرفی نکردین؟!من الان بایدبه کی کمک کنم؟!

تو تیتر نوشته شده دیگه!!!
قربانی
حواستون نیستا
شکورم

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 20:21

سلام ممنونم
عباس می خام جلوی دوربین باشی یه جوری راوی نمی دونم... بعدا با هم صحبت میکنیم
خانم محبوبی اسمی شما رو نمیشناسم ولی اگه منو دیدید باهم صحبت می کنیم
خانم پیروز بخت ممنونم بعدا باهم صحبت می کنیم

جلو دوربین؟
راوی؟
حاجی من کچلما!
حواست هست؟

شکور متحیر

جهان پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 20:57

تبریک میگم....آفرین...
من اینو تو پست سارا براتون گذاشتم آقای قربانی ولی یه بارم تو پست خودتون میزارم شاید خیلی لازمتون شه...
من دارم برنامه نردبان شبکه مستند رو برای کانون ضبط میکنم...
راجع به مستند سازیه...
اساسا برنامه های سیما که تحت عنوان نردبانه به آموزش و بررسی یه موضوع می پردازه که از پایه و سطح آماتوری شروع میکنه و همین طور پیش میره تا بالا تا به حال دو قسمت از این برنامه پخش شده نمیدونم شاید بتونه تو روند کارتون بهتون کمک کنه اگه خواستین پای برنامه هاش بشینین...
جمعه ها ساعت 6 بعد ازظهر ......شبکه مستند

پیروزبخت پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 21:48

او!سوتی درحدمرگ خودم:)) =)) :-s

نفیسه ایرانی پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 22:29

میدونم بی ربطه به پست ولی می خوام اینجا بنویسم
بچه ها چرا شماهایی که میتونبد پست بزارید تا حالا چیزی درباره انحلال خانه سینما ننوشتید!!!!!!!!!!!!!!!!
فمر کنم اگه چیزی دربارش می نوشتیم بد نبود

1- چرا خودتون پسورد نمیگیرید تا بنویسید؟
2- چرا اگرم پسورد ندارید، مطلب رو تو یه نظر نمیذارید تا براتون پستش کنم؟
3- و اینکه متاسفانه من اطلاعی ندارم از این جریان برای همین مطلبی ننوشتم...

شکور

بذرپاچ پنج‌شنبه 15 دی 1390 ساعت 23:52

منم بازی ....

اگه خواستید می تونید روی کمک من حساب کنید...

پژمان دلیاری جمعه 16 دی 1390 ساعت 01:13

ایول برو جلو ما پشتتیم

الهه وفایی جمعه 16 دی 1390 ساعت 10:30

آرزوی موفقیت

فرامرزی جمعه 16 دی 1390 ساعت 16:05

می باشم

محمد مهدی اهل خیر(قربانی) جمعه 16 دی 1390 ساعت 21:48

عباس من پسورد می خام

باس با من بحرفی تا توضیحاتی بهت بدم و بعدش بهت پسورد رو بدم
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد