کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانکسمان را دریابیم...

سلام...

آبدارچی کانون صحبت میکنه...

یه راست میرم سر اصل مطلب...

عرض کنم خدمت دوستای گلم که مطمئنا بحث تمیز و مرتب بودن و خوشگل بودن کانون برای همه کانونی ها مهمه (یکی کمتر،یکی بیشتر) من جزو دسته ی یکی بیشترام...

فک کنم همه قبول داشته باشین که من نسبت ب بقیه ب ظاهر کانکس بیشتر اهمیت میدم و بیشتر رو تمیز بودنش اصرار دارم...(البته اگه موافق این موضوع باشین)

ببینید دوستان من میخوام پیشنهاد بدم که یک و اگه لازم بود دو روز آخر دی رو که کسی امتحان نداره و کم کم بچه ها می خوان برن شهراشون بیایم کانکسو زیر ورو کنیم...فک نمیکنم بحث تمیز کردن فضای کانکس نیاز ب رای گیری داشته باشه چون کفِش از نیاز به طِی یا تِی فریاد میزنه..


پس من تصمیم دارم دو روز آخر دی حتما و حتما کانکس رو تمیز کنم امیدوارم همه تون کمک کنید


یه نکته خیلی مهم

من از دبیرمون خواهش میکنم که تو طول مدت این یک ماه اگه ب امور فرهنگی سر زدن حتما و حتما جواب قطعی رو در این مورد که آیا ب ما کانکس بزرگتری میدن یا نه از دکتر و خانوم برزگری بگیرن تا من و بقیه دستمون بیاد ک باید چه کنیم...


از همین حالا اعلام میکنم که وضیت تمیز کاری کانون 2 حالت بیشتر نداره..

1.به ما کانکس بزرگتری میدن

2.به ما کانکس بزرگتری نمیدن

در حالت اول ک خوش خوشان منه باید عرض کنم بحث از تمیز کاری و تعمیر و تعویض اسباب کانون میگذره و میرسه به خونه تکونی و نقل مکان...

در این صورت فک کنم باید دوستان رای بدن که آیا موافقن من مدیریت این حرکتو ب دست بگیرم یا نه چون دیگه بحث،تمیز کاری نیست باید یه نفر باشه که از بقیه بپرسه چه وسایلی برای کانون نیازه تا بدیم دبیر ک بره امور فرهنگی.(هر چند ب قول آقای شکوری همین الانشم ما ب کلی تجهیزات نیاز داریم مثل یه کمد...)

در این صورت من پیشنهاد میدم که دوستانی ک تو شهرای دیگه ان و دو هفته اول بهمن تصمیم دارن ک برن شهرشون دو سه روز برنامشونو عقب بندازن تا کانکس جدیدو ببندیم بعد برن. چون کلی کار داریم ک از پس یکی دو نفر بر نمیاد..

در حالت دوم باید با همین کانکس بسوزیم و بسازیم و هر دفعه مهربون بشینیم تا بتونیم همه با هم بحث سینمایی انجام بدیم و در یک کلام زندگی کنیم...


پس باز هم میمونه تمیز کاری،تعمیر و تعویض یه سری از وسایل کانون...



نظرات 12 + ارسال نظر
سمیه پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 22:13

تمیزش می کنییییییییییییییم!

آروین ‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍‍پارسا پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 23:55

در هر دو حالت هستم در خدمتتون...

الهه وفایی جمعه 9 دی 1390 ساعت 13:51

کانکس تکانی امریست بسیار شیرین و خاطره ساز
پیشنهاد می کنم حتما ازش فیلم و عکس بگیرید...منم اگه شد میام کمک...

جهان جمعه 9 دی 1390 ساعت 14:11

به به!!!می بینم که انگاری دی ماه که شده سر الهه خانوم گل مام خلوت شده و بیشتر از قبل وبلاگو ب فیض میرسونن...
بسی بسیار خوشحالیم از این موهبت الهی الهه جان

نیلوفر مردیها جمعه 9 دی 1390 ساعت 19:53

روی کمک منم حساب کن...

پریماه مرادپور جمعه 9 دی 1390 ساعت 22:00

من میخواستم فردای امتحانام برم شیراز!!!! ولی خب حالا که میبینم قراره با بچه هاجمع شیم و یک کار شرافتمندانه (تمییزکاری کانکس) انجام بدیم.... پس.... میمونم

آفرین بر شما
فوق العاده اس
این فوق فوق العادس
این حرکت یعنی علاقه به کانون...

شکور اشک در چشمانش حلقه زده

جهان جمعه 9 دی 1390 ساعت 22:20

مرسی بچه ها...

جواد شالیکار جمعه 9 دی 1390 ساعت 23:33

منم همیشه پایه ی خر کاریم البت جسارت به بقیه موافقین نباشه ها منظورم کارای یدیه. البت من تا 1 بهمن امتحان دارم برا 2 3 بهمن باشه داغون موافقم

پیروزبخت شنبه 10 دی 1390 ساعت 16:41

من همین جوریشم امتحانام دیرتربقیه تموم میشه همه دارن میرن یزد من تک و تنها بایستی برم:-s گناه میدارم ها!لطفایکاریش بکنید هم منو خانوادم و اینا خوب همو ببینیم هم من تو کانکس شویی باشم گناه میدارم:-s

فرامرزی شنبه 10 دی 1390 ساعت 17:20

آباریکلا
چه اعضای گلی
خبر کانکس رو میگیرم و اطلاع میدم

جهان شنبه 10 دی 1390 ساعت 19:06

البته بچه ها زمان خونه تکونیم می تونه تا هفته اول بهمن هم متغیر باشه که این دیگه بستگی به خودتون داره حالا الهه و آقا شالیکار نگران نباشید شما دو نفر باید بیشتر از همه کار کنید واسه همین شاید آخرای دی یه رای گیری واسه روزش گذاشتیم که از شمام بیگاریه کشیده بشه....

بذرپاچ شنبه 17 دی 1390 ساعت 16:52

منم میام...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد