کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارهای امروز من - فرامرزی

امروز بازهم دوتا کلاسم رو از دست دادم

البته کلاس صبحش در این حد رفتم که یه عکس یادگاری با بچه ها گرفتیم و بچه هام کلی بهم خندیدن و اومدم


من و خانم جهانی پور پیگیر کارای پوستر بودیم(خانم ترابی کلاس داشت و خانم پیروزبخت رو به جای خودش فرستاده بود)

فعلا چون پرینتر آقای سمیعی ایراد رنگی در چاپ داشت، فعلا برای هر فراخوان 50تا پوستر زدیم و رفت رو دیوار...مونده سرجمع حدود 100 تا پوستر دیگه!!!!!!!که فردا ساعت ده باید از آقای سمیعی تجویل گرفته بشه و بره رو دیوار...

یه دونه از بنر ها هم فردا آماده اس ایشالا که خانم جهانی پور تو پستشون توضیح دادن


درضمن خانم جهانی پور باید اسم کسایی که کمک کردن تو فعالیت رو توی وبلاگ بنویسن چون من نبودم تو کانکس...


فرامرز

نظرات 4 + ارسال نظر
پژمان دلیاری سه‌شنبه 6 دی 1390 ساعت 22:42

کاظم فاضلی چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 00:47

نمی دونم کجا باید بگم, دیگه همینجا میگم!
به نظرم قالب قبلی وبلاگ بهتر بود

حاجی این یه تنوعه
فکر کنم دلیاری این کارو کرده
قبلش با من هماهنگ کرده بود
قالب همش در حال تغییره
این فقط یه تنوعه
وگرنه خودمم با قالب قبلی بیشتر حال میکردم
قربون دایی

زهرا جمالی چهارشنبه 7 دی 1390 ساعت 22:06

بله دیگه رفتید عکس یادگاری انداختید دختر مردم تو این برف پشت در کانون یخ زد

محمد فرامرزی پنج‌شنبه 8 دی 1390 ساعت 00:47

به دختر مردم:

خانم! عکس رو جلو کانکس گرفتیما
این کانکس تا حالا دختر یخ زده تلفات نداده! شاید شما اولین قربانی در سرما برای کانون باشین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد