کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یک عضو خوب - شروع به موضوع بندی وبلاگ

یکی از اعضای تقریبا جدید کانون یه پیام بهم دادن: «اجازه هست مطالب وبلاگ رو موضوع بندی کنم؟» 

من گفتم که والا علی محیط گفته بود که تو این تب ها برای گذاشتن مطلب باید برنامه نویسی کرد برا همین برای من خیلی سخته...ولی اگه شما میتونید؛ حتما انجام بدید که بسی خوشحال میشیم... 

بعد از ۵ دقیقه پیام اومد که: مشکلی نبود...سخت گرفتید ها... 

و من فهمیدم که در جهل مرکب به سر میبردم و صحبت مهندس چیز دیگه ای بوده

داستان تب های سمت چپ با موضوعات سمت راست متفاوته و فرشته ی نجات بنده ازین جهل خانم حنانی بودن... 

خانم حنانی شروع میکنن به موضوع بندی مطالب کانون و این در راستای نظم دهی به مطالب وبلاگ میتونه به شدت مفید باشه 

 

شکور

نظرات 8 + ارسال نظر
جهان دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 19:51

آفرین سارا گلی خوش فکر...

پژمان دلیاری دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 20:04

حاجی میگم میخاید من همچین یه حرکتی رو قالب بلاگ انجام بدم یه چنتا قالب جدید پیدا کنم

البته
هر کس که میتونه کاری برای بهتر شدن وبلاگ انجام بده؛ انجام بده
من خیلی هم ممنون میشم
فقط یه هماهنگی ریز با من بکنه
فقط برای هماهنگی
قربونت
شکور

پژمان دلیاری دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 20:17

سارا حنانی دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:14

من یه نکته ای اضافه کنم فقط
در مورد تب های سمت چپ وبلاگ هم لزوما نیاز به برنامه نویسی نیست
اون دو تا تبی که آقای محیط اضافه کردن خب قصه اش اصلا فرق میکنه!خیلی راحت میشه "پست" هایی رو که که نیاز هست مدت طولانی تری روی وبلاگ بمونه و در اثر گذاشتن پست های جدید به حافظه ی تاریخی وبلاگ سپرده نشه(مثلا همین مورد نمایشگاه کتاب که باید تا اتمام فاصله دو ترم دوستان بیان و کتابایی که میدونن از روش فیلم ساخته شده رو معرفی کنن و طبیعتا باید تمام این مدت در دسترس و جلوی چشم باشه) به برگه ها اضافه کرد و نیازی به برنامه نویسی هم نیست
نکته اش اینه که نمیشه توش کامنت گذاشت و صرفا یه صفحه ی اعلامی هست

کاظم فاضلی دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:26

به نظرم برای هر کلاسی هم یه تب بذاریم
مثلا تب کلاس عکاسی ، تب کلاس تدوین... که خبرهای مربوطش رو اونجا بنویسم تا بچه های غیر کانونی که تو کلاسا شرکت میکنن بتونن راحت از اتفاقات کلاسشون با خبر بشن

واقعا اگه عملی باشه هیجان انگیزه
فرامرزی

محمد فرامرزی دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 21:47

آفریـــــن
چه شود!

جهان دوشنبه 5 دی 1390 ساعت 23:36

لینک عکس و عکاسی پس چی؟؟؟؟

عکس؟ عکاسی؟ دارید درمورد چی صحبت میکنید؟
شکورم

شکور شنبه 15 آذر 1393 ساعت 02:42

روحشان شاد
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد