کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

خواهشی از مسئول ارتباطات اینترنتی

از همه ی دوستان خواهش میکنم درمورد هرگونه فعالیتی که برای اولین بار است که به جریان می افتد و به مسائل کانون در محیط اینترنت مربوط میشود؛ قبل از هر حرکتی؛ با بنده هماهنگ فرمایید 

 

قربون دایی 

 شکور

نظرات 1 + ارسال نظر
پوریا ناصری چهارشنبه 30 آذر 1390 ساعت 00:39

میشه یکی بیاد این چیزایی که دوستان میگن رو روی فـــبس پوگ آپدیت کنه!!! یعنی یکی یه پیج بزنه واسه انجمن!!! به خدا که همه میتونن یه جوری به اون پیج هم دسترسی داشته باشن!!!

اگه فک نمی کنین که اشکالی داشته باشه، من خودم یه پیجی واسه کانون میزنم!! حواسمم بهش هست!!! البته کمک هم لازماااا!!!!!

درمورد این مسئله با من تماس بگیر
و تکرار میکنم که خواهش میکنم بدون هماهنگی با من کسی درمورد کارهای اینترنتی فعالیتی نکنه چون دچار موازی کاری میشیم
شکورم
۰۹۱۹۳۴۹۹۸۳۹

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد