کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

به خانم حنانی...درمورد وبلاگ

چناچه عضو کانون فیلم و نهاد تصمیم گیری هستید و محدودیت های نوشتار در وبلاگ رو میدونید؛ بر اساس اصل آزادی کانونی و اطلاع رسانی و البت آزادی در ابراز نظر؛ موظف به تقدیم یوزر و پسورد هستم خانم 

میزان حضور در کانون فقط میتونه اماره ای باشه بر آگاهی شما از اوضاع و احوال حاکم بر سبک نوشتار در وبلاگ  

پس داشتن سابقه الزامی نیست.... 

صحبت کنیم

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا حنانی دوشنبه 28 آذر 1390 ساعت 20:54

آقای شکوری وضعیت من توی کانون شبیه وضعیت مورگان فریمنه توی رستگاری از شاوشنگ پس از آزادی از زندان و اون مدت کوتاهی که توی اون فروشگاه کار میکرد و نمیتونست حدود آزادی هاش رو دقیق تشخیص بده
این ظرفیت بالای کانون و کانونی ها واسه پذیرش افراد جدید یه ذره با داده های قبلی من و تجربه هام توی محیط های دیگه ناهمخونی داره.جدا از اینکه خودم هم همیشه این مشکل دیر انطباق پیدا کردن با محیط رو دارم همینه که حالا طول میکشه تا درست حسابی به خودم بقبولونم اینجا قوانین متفاوتی حاکمه!

والا نمیدونم به نظر شما این وضعیت که الان تو کانونه بهتره از جاهای دیگه یا نه

قوانینی که من پیشنهاد تصویبشون رو دادم با فکر کردن و تجربه بوده
نمیدونم چقد با تجربیات شما سازگاره

به نظر من که واقعا با این شیوه میتونیم کانون رو از انحصاری شدن مصون نگه داریم و باعث اسمترارش برای مدت مدید بشیم

شکورم

سارا حنانی سه‌شنبه 29 آذر 1390 ساعت 00:01

خب آقای شکوری بنظر خودم که به طور واضح داشتم از ساختار کانون تعریف میکردم ولی اگه زیاد معلوم نبود الان صریحا میگم که این ساختار خیلی برام جالب و قابل احترامه و ذهنم رو خیلی مشغول کرده که چه جوری میشه به جاهای دیگه هم تسریش داد! و + "به نظر منم واقعا با این شیوه میشه هر نهادی رو از انحصاری شدن مصون نگه داشت و باعث استمرارش برای مدت مدید شد!"

من به شخصه خیلی خوشحالم که شما اینطور فکر میکنین


.......................
جمله بالا از کیه؟چرا اسمش رو نمینویسه؟

سلامت باشید
این شیوه هایی که داره ریخته میشه خیلی خیلی خیلی بر پایه ی تجربه اس
امیدوارم که آیندگان فکر نکنن که چرت و پرتن و بندازنشون دور

شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد