کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارهای باقی مانده برای: اینک بهشت-دکترین انتقال تجربه

۱- هماهنگی با تالار برای قطعی بودن رزرو 

۲- چک کردن تالار از لحاظ فنی...به شدت به دوستان توصیه میکنم که همگی برای این چک کردن باشید تا یاد بگیرید که باید چه چیز هایی تو یه تالار رو برای اکران باید بررسی کرد 

۳- تدوین مجدد 

۴- نصب پوستر ها 

۵- طراحی بلیط 

۶- فروش بلیط 

۷- هماهنگ کردن زیر نویس با نسخه ی تدوین مجدد شده ی فیلم 

 

 

از همگی بچه ها خواهش میکنم که تو تمام مراحل باشن تا یاد بگیرن 

الان ما دچار یه مشکلیم 

خداروشکر برای مشکلی که سال پیش مطرح کردم؛ راه حل معارفه جواب داد و الان کانون برای سال بعدش نیرو داره ولی مشکل جدید؛ انتقال تجربه به نیروهای جدیده

ما افرادی رو داریم که سال پنجم و ششمشونه که تو کانونه 

خیلی ها رو داریم که سال سوم و چهارمشونه 

سال دومی هم داریم 

ولی خیل کم داریم کسایی که یه ساله که تو کانون هستنو تجربه ی انجام یه اکران رو به مدیریت خودشون داشته باشن...و بعدش یه تعداد زیاد اعضای جدید داریم 

درمورد انتقال تجربه دچار ضعفیم... 

اگه خدای نکرده با تموم شدن سال؛ شکوری و فرامرزی و محمد نزاد و بشیری و صفایی و محیط و مردیها و وفایی نباشن؛ آیا ابتدای سال بعد بچه های باقیمونده همه ی کارهای مربوط به یه اکران رو بلدن؟؟؟؟ 

آیا انتقال تجربه نیاز نیست؟ 

همگی بچه ها باید شروع کنن در زمینه های مورد علاقشون به یاد گرفتن 

از طراحی پوستر بگیرید تا کارهای بروکراتیک و در انتها؛ کارهای اجرایی 

درسته که یه حبه قند خیلی خوب بود ولی به نظرم برای بچه های جدید فقط تجربه ی اجرایی داشت 

نه تجربه ی بروکراتیک داد 

نه تجربه ی فنی 

نه دنگ و فنگ های هماهنگی با تهیه کننده رو این حرفا 

 

تنبلی نکنید بچه ها 

یاد بگیرید تا سال بعد کانون یه وقت دچار مشکل نشه 

 

شکور

نظرات 8 + ارسال نظر
سارا حنانی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 19:38

من واقعا به چشم دیدم که این عدم انتقال تجربه چه جوری میتونه یه نهاد رو از پا بندازه.ولی خواهشم اینه زمان بندی انجام این کارها رو (حتی اگر دقیق و صد در صد نیست حداقل حدودیش رو)توی وبلاگ اعلام کنین(همونطور که برای تدوین مجدد اعلام کردین).چون من یکی از اونایی ام که ساعت کلاسام اجازه نمیده دفعات زیادی بیام کانکس و اخبار رو حضوری به دست بیارم!

بابا شما که دانشکده حقوقید
نزدیکید که
ولی من خودم تاجایی که بتونم چشم

شکور

یاسمین جمعه 25 آذر 1390 ساعت 19:54

من به شدت به طراحی پوستر علاقه مندم اما بلد نیستم(یه کارایی واسه طراحی مجله و ویژه نامه و این حرفا کردم ولی پوستر نه) پیگیر یه راه واسه یاد گرفتنشم
زمان انجام مراحل باقی مونده بگید لطفا تا بتونیم خودمون رو برسونیم و یاد بگیریم

برای آموزش فتوشاپ باید با علی محیط یا تقوی باسمنج هماهنگ کرد

شکورم

کاظم فاضلی جمعه 25 آذر 1390 ساعت 20:47

میخوام بیام کار آموزی

TAHA جمعه 25 آذر 1390 ساعت 21:47

b onavne 1 pir kanooni movafegham b sheddat ba in masale.
makhsusan chek kardane talar o ejra.
hich vagh ruze ekran chizaiie k mikhain sare jash nis

حسین فلاح جمعه 25 آذر 1390 ساعت 21:57

خب حالا یاد می گیریم !!!!

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) جمعه 25 آذر 1390 ساعت 23:06

من هستم فقط با یه چشمک

پژمان دلیاری شنبه 26 آذر 1390 ساعت 00:59

درود بر شما عالیه تا اونجایی که مقدور باشه هستم

شما ساعتشو بگید ما میایمو یاد می گیریم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد