کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی دوشنبه 7 آذر


این جلسه به علت سرمای استخوان فرسا به کلاس 303 ساختمان شهدا منتقل شد

 

برای مدیر جلسه رای گیری شد که من حقیر انتخاب شدم.

شکوری، دلیاری، جهانی پور، صفایی و خودم وقت میخواستیم که چون شکوری اول نوبت گرفته بود ایشون شروع کرد و جالب هم اینکه به پایان هم نرسید و به بقیه وقتی...

 

مواردی که شکوری مطرح کرد:

1- جلسه برای هفته ی بعد باشه یا نه؟

بعد از صحبت کردن بنا بر این شد که تو وبلاگ اعلام بشه

و تا ساعت ده شب قبل از روزی که پیشنهاد میشه، شخص پیشنهاد کننده فرصت داره تو وبلاگ اطلاع رسانی کنه


 

2- طرح های محرم:

- فیلم اینک بهشت که تصویب شد که مدیر اجراییش شکوری باشه

شکوری میخواد سعی کنه این فیلم رو به علت ارتباطش با فرهنگ شهادت، تو این ایام نمایش بده

سر تالارش بحث شد، شکوری میخواست برای ابوریحان تلاش بکنه که با مخالفت محمدنزاد، صفایی، مردیها، با وجود موافقت فرامرزی و زین العابدینی و خودم، پیشنهاد تالارش رو پس گرفت و قرار شد که برای مولوی تلاش کنه

خانم مردیها داره تلاش میکنن برای دانلودش

- نمایشگاه عکس و پوستر یا پوستر و عکس با موضوع عزاداری محرم، که براش مدیر اجرایی تعین شد که خانم جهانی پور مدیر اجرایی شدن و قرار شد من و فرامرزی دونده های ماراتنش باشیم

 

3- عطف به ماسبق شدن اصل تصویب شده درمورد عضویت کانون:

این موضوع تصویب شد تا بتونیم رای گیری دبیری رو زودتر انجام بدیم درغیر این صورت باید 6 هفته منتظر میموندیم

 

4- درمورد نحوه ی رای گیری انتخابات دبیر:

پیشنهادات شکوری و صفایی رو داشتیم و پیشنهاد فرامرزی و تقوی در تکمیل پیشنهاد شکوری...

خانم مردیها گفتن که بهتره برای بیشتر صحبت کردن درمورد پیشنهادات ، موکولش کنیم به وبلاگ ولی با مخالفت صفایی و شکوری مواجه شد و رای هم نیاورد

قبل از انجام رای گیری، جهانی پور اسم اونایی که حق رایشون رو از دست داده بودن رو گفت...

و بالاخره موضوع نحوه ی رای گیری انتخابات، رای گیری و پیشنهاد شکوری با15 رای در مقابل 7 رای تصویب شد

بعد از رای گیری چند تا از بچه ها از جمله خانم جهانی پور گفتن که این مصوبه مبهمه و خود جهانی پور رایش رو پس گرفت و پیشنهاد شکوری با 14 رای موند و برای شکوندن این مصوبه دوباره رای گیری انجام شد که این موضوع رای نیاورد و جلسه به پایان رسید...

 

نظرات 8 + ارسال نظر
جواد شالیکار دوشنبه 7 آذر 1390 ساعت 23:18

به به!!! عجب صورت جلسه مختصر و مفیدی نوشتم درود بر خودم!!!!

حق رای سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 00:19

به به....چه صورت جلسه ی موجزی می باشد....آفرین.....آفرین
عرض کنم خدمتتون که مدیر اجرایی های محترم لطف کنن در طول این یک یا دو هفته ( واقعا یک یا دو هفته؟؟؟ اگه جلسه هفته ی بعد شنبه یا یک شنبه باشه کسی نمیتونه تو پروژ ه ها به مدیر اجرایی ها کمک کنه که بخواد اگه حق رای حضور در جلسه نداره با فعالیت رای بدست بیاره که....)این بنده ی حقیرِِ حافظه داغونِ دیر گیرِِ الی ...... رو در جریان اسامی نیرو هاشون بزارن...
و حالا اصل مطلب:
اسامی افرادی که جلسه ی آینده از لحاظ معیار حضور در جلسه حق رای ندارند:
آروین پارسا
رامین همت زاده
عباس بذر پاش!!!!
کاظم فاضلی
نسیم نعیمی
اسد اکبری
زهرا جمالی
خب!!!!!!!!این 7 عزیز بِدُوَند با کمک در پروژه ها حق رای دوباره ی خودشونو بدست بیارن

باتشکر.......مسئول بی حافظه و داغون حق رای

جهان سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 00:34

سعی کردم تو پست بالا بزارم نشد نمی دونم چرا.....
احتمالا هر کی این نظر منو بخونه با خودش بگه بیشین مینیم باآ.......
سن کیم سن؟؟؟؟ولی من اگه در زمینه ی انتخاب دبیر حق رای داشته باشم اصلا رای نمیدم چون به نظرم هم نظر آقای صفایی جای صحبت بیشتر داشت هم نظر آقای شکوری پس بی انصافی محضه اگه من به یکیش رای بدم به یکیش رای ندم چون هر دو از نظرم مبهم بود از نظر من اگه بشه یه جلسه دیگه جدا از جلسه های رسمی برای بررسی این موضوع گذاشت خیلی خوب میشه ولی اگه نشد ....... بی خیال من رای نمیدم

کاظم فاضلی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 01:03

بازم نشد بیام

حسینی مهر سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 09:35

چرا قبلش اعلام نکردید که کلاس کجا برگزار میشه؟ من دو دقیقه دیر اومدم دیدم کسی نیست برگشتم

کدوم کلاس؟
شکورم

زهرا جمالی سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 18:10

آفرین به این سرعت عمل و وظیفه شناسی

جواد شالیکار سه‌شنبه 8 آذر 1390 ساعت 23:09

اقای شالیکار ممنون از توجه فراوانتون به صورت جلسه ۲ شنبه و ابراز احساساتتون که بنده رو شرمنده کردین.

علیپور پنج‌شنبه 10 آذر 1390 ساعت 14:16

پس من مشکلم حل شد چون در اسامی کسانی که جلسه بعد حق رای ندارند نیستم////////اخ جوووووووووووون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد