کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اساسنامه + قانونی شدن یک اصل

 قدیمی دوستان سلام...... سعی میکنم خلاصه بگم تا کسی از خوندنش خسته نشه... اگه خاطرتون باشه همیشه این موضوع که اعضای کانون پیشنهادات و ایده هاشون رو قبل از اعلام در جلسات حضوری در وبلاگ مطرح کنند مورد نظر قدیمی های کانون بالاخص آقای شکوری بوده ولی از بین دوستانی که این کارو انجام دادند تنها چند نفر قبل از اعلام در جلسات حضوری پیشنهادات خودشونو در وبلاگ مطرح کردند از جمله آقای دلیاری و آقای موسوی..... به همین خاطر من پیشنهاد میکنم که این موضوع ( یعنی درج الزامیِ پیشنهادات و ایده ها در وبلاگ قبل از مطرح شدن در جلسات حضوری ) حتما و حتما به صورت یک اصل کاملا و کاملا قانونی و اساسنامه ای و غیر قابل سرپیچی مطرح بشه ...... فواید این طرح از نظر من این موارده:


1.مهم ترین فایده نظم پیدا کردن جلسات حضوری بر اساس موضوعات از قبل تعیین شده ست... به این صورت که افرادی که ایده دارند موظف هستند پیشنهادات خودشونو از زمان ارائه ی پست صورت جلسه ی آخرین جلسه ی رسمی کانونی تا 6 روز بعد،یعنی یک روز قبل از جلسه ی هفته آینده در قسمت نظرات همون پست مطرح کنند تا بچه ها در موردش نظر بدن... این حرکت باعث میشه از طذفی مخاطبین و اعلام حضور بچه ها در وبلاگ بیش تر بشه (چون تا اونجایی که من یادمه چه بچه های قدیمی و چه بچه های جدید که ما باشیم بیش تر در مواردی نظر میذاریم در وبلاگ که موضوع مهمی مثل همین ایده ها و پیشنهادات مطرح شده باشه....( البته بجز من..........) فک میکنم در این صورت انتقاد خیلی از بچه ها در مورد دلیل عدم اعلام حضورشون در وبلاگ که همون بی اهمیت بودن برخی پست هاست رو از بین ببره....


2.از نظر من در طول این 2 ماه مفیدترین جلسات که بازدهی بالایی داشتند همین 2 جلسه ی اخیر بوده چون موضوعات از قبل توسط مدیر جلسه چه از طریق وبلاگ چه قبل از شروع صحبت ها در جلسات کنونی مطرح شده در نتیجه 1.مدیر جلسه امکان زمان بندی بهتری داشته


2.پراکندگی موضوع پیش نیومه و ذهن همه ی اعضا حداقل در حد اطلاع از موضوع صحبت ها از قبل آماده بوده که این حتی باعث تصمیم گیری بهتر و راحت تر اعضا شده... در آخر که مسئله به نظرم خیلی مهم میشه اولویت بندی نظرات هست که من فک میکنم اگر بر طبق زمان ارائه ی ایده و نظر افراد انجام بشه خیییییلی بهتر خواهد بود که فک کنم اگر مسئول وبلاگ زحمت اولویت بندی اون رو بر عهده بگیرن و روز قبل از جلسه موضوعات مورد بحث رو در یک پست مجزا وارد کنند همه از موضوعات مورد صحبت در آینده مطلع بشند و حتی در موردش فکر کنند ***نکته مهم: ایده ها و نظرات بایستی از طرف تک تک اعضا ( چه قدیمی ترین و چه جدید ترین ) در پست صورت جلسه ی گذشته مطرح بشه تا در مورد اولویت نبدی طرح موضوعات انصاف رعایت بشه... بچه ها نمونه ی موفق این قانئن میتونه از نظر من حرکت آقای دلیاری هست شما فک کنید اگه ایشون پیشنهادشونو رو در وبلاگ مطرح نمی کردند واقعا این مسئله در طول نیم ساعت و یا حد اکثر 1 جلسه تصویب میشد؟؟؟؟؟؟ پس اگه مخالفید مطرح کنید تا تو وبلاگ بحث کنیم که اگه تایید شد از نظر همه من تو جلسه ی هفته ی آینده دوباره مطرح کنم تا در مورد اساسنامه ای یا قانونی شدن این موضوع رای گیری بشه......


وای چقد حرف زدم... جهانی پور

نظرات 11 + ارسال نظر
شکورم سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 22:06

به نظرم برای هرچه عملیاتی شدن این پیشهاد، همونطور که تو پست های قبلی هم گفتم، بهتره که بگیم ، هرکس طرحش رو تو وبلاگ از قبل اعلام کنه، دارای اولویت میشه برای بیان و رای گیری تو جلسه...
اینطوری هر کس قبل از جلسه تو وبلاگ مطرح بکنه، سود میکنه... نه اینکه اگه تو وبلاگ مطرح نکنه، حق مطرح کردن طرحش رو تو جلسه از دست بده...
فوقش تو وبلاگ مطرح نمیکنه و طرح های مطرح شده تو وبلاگ تو جلسه مطرح میشن و همچنان وقت اضافه میاد، و طرف میاد تو این وقت مونده طرحش رو ابتدا به ساکن تو جلسه مطرح میکنه
شکورم

جهان سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 23:42

ای وای چرا انقد غلط دیکته ای دارم؟؟؟؟؟

جهان سه‌شنبه 1 آذر 1390 ساعت 23:43


ببنید آقای شکوری شما خودتون میدونید من تو بحث ضعیفم یعنی دیر میگیرم مطالبو یا خیلی زود فراموش میکنم به خاطر همین تا به حال از طرف من تو وبلاگ بحثی صورت نگرفته که بخوام ج بدم و این بارم به تشویق شما شجاع شدم پس اگه تو حرفام اشتباه میکنم ببخشید پدر جوان.....
در هر حال تا اون جایی که من فهمیدم قسمت اول نظرتون دقیقا همونی بود که من هم میگم و این خیلی خوبه!!!در مورد قسمت سوم نظرتون یعنی:"فوقش تو وبلاگ مطرح نمیکنه الی آخر" به نظرم در صورتی که وقت اضافه بیاد این مورد که طرف ایده شو مطرح کنه مشکلی نداره (هر چند از قبل تو وبلاگ مطرح نکرده ولی خب وقت اضافه آوردیم پس مشکلی به وجود نمیاد و حق کسی ضایع نمیشه)اما در مورد بند دوم نظرتون با اینجاش که میگید:"اینطوری هر کس...." موافقم ولی با این جمله تون که میگید:"نه اینکه اگه تو وبلاگ مطرح نکنه حق مطرح کردن طرحش رو تو جلسه از دست بده...." مخالفم یعنی خیییییلی مخالفم چون به نظرم در صورتی که وقت نداشته باشیم( که اغلب وقت کمم میاریم) طرف باید امکان مطرح کردن ایده شو تو جلسه حضوری به دلیل عدم اعلام تو وبلاگ از دست بده چون اولا وبلاگ دقیقا و دقیقا به همین دلایل به وجود اومده و ثانیا یه جنبه ی بسیار مهم پیشنهاد من به خاطر بیشتر شدن بحث های وبلاگیه....
اگه با من باشه که که من میگم تا فرد تو وبلاگ اعلام نکرده ایدشو حتی اگه وقت زیاد آوردیم بهش اجازه مطرح کردن داده نشه چون محل اولیه ی اعلام ایده ها در وبلاگه تا بچه ها در مورد همه ی جنبه هاش فک کنن...
و این بود نظر من

به نظر شخص من در این حد سخت گیری نیازی نیست چون در این حالت اگه یه نفر در صبح روز جلسه ایده ای به مخش رسید یا حتی تو خود جلسه ایده ای در راستای ایده های مطرح شده داشت، حتی با داشتن وقت اضافه هم حق نخواهد داشت که ایده های جدیدی که اخیرا به ذهنش اومده رو مطرح کنه
به نظرم اینکه به فرد حق اولویت بدیم، تشویق معقولی برای رجوع به وبلاگه به جای مجازات کردن کسی که اول حرفش رو تو وبلاگ نذاشته با گرفتن حق مطرح کردن در جلسه
شکورم

deliyari چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 09:23

hata bayad be ezafeye in amr tamam ideye kodesho ham dar veblog tashrihh kone va bahs va nazar bayad kamel daronnn veblog matrah she va ta be emrooz ham 80 darsad jalasat baraye etela rasani bode va in amr baese in shode ke mozooat pichide va kesh dar beshe va etefaghan sakht giri ye bishtari ham lazem mibashad

محمد فرامرزی چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 14:40

نظر من هم به نظر شکوری نزدیکتره.
گرچه خیلی دوست دارم وبلاگ بیشتر بهش اهمیت داده بشه،
اما ازطرفی هم به قول امید این راهش نیست. یا لا اقل این بهترین راه نیست. باید دنبال راههای بهتری باشیم.

جهان چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 17:54

آقای دلیاری اگه موافقید کمک کنید آقای شکوری رو هم قانع کنیم

به آقای شکوری:
فک می کردم بگید سختگیرانه ست ولی این سخت گیری برای کسیه که تنبلی کرده و ایده شو تو وبلاگ مطرح نکرده نه برای اون بنده خدایی که تازه فردا صب قبل از جلسه یه ایده ای به ذهنش رسیده حالا به نظر من برای این که از نظر شمام سخت گیری کمتر بشه و کسی مجازات نشه یه بند اضافه میکنیم : کسی که فردا صبحش ایده داره فقط کافیه بیاد پیش شما یا وقتی مدیر جلسه تعیین شد بره پیش ایشون و ازش بخواد ایده شو فقط و فقط برای جلسه اون روز به عنوان ایده ی آخر یا همون ایده ی رزروی بزاره تا اگه،اگه وقت اضافه اومد اون هم نظرشو مطرح کنه و اگه وقت اضافه نیومد موظف بشه هر چه سریع تر ایده شو در وبلاگ توی پست صورت جلسه ارائه بده تا بره جزو موارد مورد بررسی در جلسه ی آینده ....
در ضمن شما خودتون میگید" در راستای همون ایده ی مطرح شده در جلسه" خب این واضحه که در این صورت حتما باید ایده اش مطرح بشه تا بهترین تصمیم در مورد اون ایده گرفته بشه در واقع من این حرف شمارو به خاطر این ننوشتم چون فک کردم یه موضوع کاملا طبیعیه،چون اگه اون فرد ایدشو در راستای ایده ی طرف مقابل مطرح نکنه به نوعی یکی از مخالفین محسوب میشه و همیشه در جلسات فرد مخالف علت مخالفتشو مطرح میکنه و بعد رای گیری میشه من یکم تعجب کردم از این حرفتون....
به نظرم آقای شکوری بعضی از سخت گیری ها نه ناراحت کننده ست نه مشکل دار فقط کافیه افراد قبولش کنن تازه تا اون جایی که من میدونم (شاید غلط بدونم) قانون یه جور فرمول کلیه،تا اجرا نشه ،بازم میگم "تا اجرا نشه" خیلی از ایراد هاش پنهان میمونه و خیلی از مواردی که از قبل فک میکردیم ایراده،تبدیل به حسن میشه به نظرم اگه عملیش کنیم به صورت موقت و نتیجشو ببینیم بهتره.

نیلوفر مردیها چهارشنبه 2 آذر 1390 ساعت 21:56

پیشنهادت خوبه پریسا ولی با وجود حرفات بازم به نظرم سختگیری نشه بهتره...

جهان پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 13:18


نیلوفر جان و آقای فرامرزی فک کنم نظر بعدیم رو بخونید از نظرتون سخت گیری کمتر باشه ولی مطمئنن وقتی ۳ تا از قدیمی ها و با تجربه های کانون میگن این حرکت یه سخت گیری هایی داره و به مشکل میخوره حتما حتما همینطوره ولی بازم پیشنهاد میکنم ج من به نظرِ آقای شکوری رو بخونید و اگه موافق نبودین با هم اصلاحش کنیم.....(یعنی شما فک کنید چی کارش کنیم)
در آخر منو به خاطر ناشی بودنم عفو کنید......

به آقای فرامرزی:
من فک میکنم گاهی اوقات اگه یه کاری که به نظرمون بهتر هست رو به کار نبندیم بهترین راهکار رو نمیتونیم پیدا کنیم به خاطر همین بازم پیشنهاد میکنم این طرح یه مدت موقت اجرا بشه تا بعد از طریق آزمون و خطا بتونیم بهترین راهکارو پیدا کنیم.... ولی باز هم نظر شما و آقای شکوری و نیلوفر محترمه

پژمان دلیاری پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 14:58

in asla sakhtgiri nist balke ghanoni shodan ast va man sad dar sad moafegham va badan bishtar dar in mored sohbat khaham kard motmaen mibasham ke hamin mored moshkel igad mikonad mesl gozashte chon etela rasani veblogi tavasot kheilia anjam nemishavad va in kamelan moshkel za mibashad

نیلوفر مردیها پنج‌شنبه 3 آذر 1390 ساعت 22:56

به پریسا(جهان)
اول اینکه هر چقدر قدیمی باشم به گرد پات نمی رسم.
دوم اینکه حضوری صحبت کنیم بهتره. جوابت رو خوندم ولی باز به نظرم مرحله ی اول پیشنهادت(به عنوان همون آزمون و خطایی که گفتی) که هر کس زودتر مطلبی در وبلاگ بذاره زودتر در جلسه مطرح کنه باعث میشه که بچه ها مجبور بشن زودتر در وبلاگ اقدام کنن که فرصتی در جلسه داشته باشن و این خود به خود به حرف های بعدیت کمک می کنه و لزومی به اجبار نیست اگر هم لزومی پیدا کرد در مرحله ی بعدی به تصویب می رسونیم. اگر حرفام به نظرت منطقی نیست صحبت می کنیم، شاید هم تو من رو قانع کردی.

جهان جمعه 4 آذر 1390 ساعت 14:29

به نیلوفر:
اختیار دارین شما.....؛تکیه بر جای بزرگان نتوان زد به گزاف........حافظا؛
حرفتم درسته چون یه جنبه ی دیگه ی حرف منه ولی من حتما حتما حضوری باید با شما و بقیه قبل از جلسه ی روز دوشنبه صحبت کنم......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد