کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی سه شنبه:

1- خانم نعیمی درمورد یه حبه قند گفتن

رای گیری به اینجا رسید که برای 9 یا 10 با حضور عوامل و یه سانس تلاش کنیم

درضمن به اینجا هم رسیدیم که الان بحث فنی رو باید اوکی کرد

اول رزرو تالار

بعد اوکی کردن امور فرهنگی برای سرویس آپارات

اگه ممکن نبود اوکی کردن امورفرهنگی برای آپارات سیار و همچنین هزینه ی اون

البته با تماس با آقای علم الهدی و اوکی کردن اونها

و سپس ایشالا نمایش فیلم

توجه داشته باشید که موضوعاتی مث اینکه اکران 9 باشه یا 10 صحبت نشد همچنین برای امکان فروش بلیط نیم بها برای دانشجوها تو روز اکران توسط عوامل فیلم با آرم کانون هم فراموشمون شد که رای گیری کینم 

به نظر من به خاط اینکه این قضیه نیاز به آرم کانون داره، باید به رای برسه...

2- بحثی شد از محیط برای ارتقاء اطلاعاتی آرشیو که به نظر شخص خودم منطقا نیازی به رای گیری و حتی مطرح شدن تو جلسه نداره ... هدف وبلاگ اطلاع رسانیه که میتونه به صورت متن و عکس و فیلم و صوت انجام بشه

3- پیشنهادی از خانم نعیمی برای تغییر ماهیت وبلاگ به نوع دیگری اطلاع رسانی مطرح شد که فعلا به علت کمبود وقت به روز دیگه ای موکول شد...

4- اشکان توپ شکن و محمد فرامرزی به جمع دربازکن ها پیوستن

5- قرار شد که ایشالا یه زمان بندی برای باز نگه داشتن در کانون تو وبلاگ اعلام بشه...

اگه چیزی از یادم رفته دوستان کمک کنن و حتی در ادامه ی این پست به نام خودشون وارد کنن

شکورم

نظرات 4 + ارسال نظر
فرامرزی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 23:48

در باز کن چیه آخه؟
آدم و یاد در باز کنِ قوطی کنسرو میندازه

دقیقا برای همین میگم دربازکن
شکور

محمد مهدی اهل خیر (قربانی) چهارشنبه 20 مهر 1390 ساعت 08:10

سلام عباس جان آخر نفهمیدیم جلسه دوشنبه هاست یا سه شنبه ها تازه سه شنبه که من اومدم در کانون بسته بود فکر کنم گفته بودید توی یه کلاس های برق برگزار میشه اونجا رو هم که گشتم شماها رو ندیدم مگه قرار نبود این اطلاعات رو تو وبلاگ بزارید
امید که گوشیشو بر نمی داره
انگار این دوری دوستی ادامه داره

سلام حاجی
!
جل الخالق
بابا من که اینقد همه چیز رو توضیح دادم تو وبلاگ
دقیقا همه روز های جلسه رو من تو وبلاگ اعلام کردم
گفتم که این هفته دوشنبه و سه شنبه شده جلسه (هر دو روز)
هفته ی دیگه دوشنبه
هفته ی بعدش سه شنبه
و همینطور یه هفته دوشنبه و یه هفته سه شنبه ادامه پیدا خواهد کرد
اینا رو کاملا تو وبلاگ در قالب پست توضیح دادم که!
به نظرم دقت نکردی
درضمن ما سه شنبه تو آلاچیق کانون! جلسه داشتیم
ساعت ۱۲ تا۱۳
بعدش هم بچه ها تو کانکس بودن
اگرم گوشی های بقیه خاموش بود تا وقتی که من هستم خوب به من بزنگ
۰۹۱۹۳۴۹۹۸۳۹
شکور

عضو کوچک پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 10:43

آقای شکوری خواهشا روی حرفتون پا فشاری کنید و اصلا این موافقت رو نکنید برای تغییر ماهیت وبلاگ
اون وقت من هیچ گونه دسترسی نمی تونم داشته باشم.

در حال رای زنی هستم
اسمتون رو هم بگید خوبه
شکور

شبنم باباگلی پنج‌شنبه 21 مهر 1390 ساعت 14:04

شرمنده نتونستم تو جلسه بیام
به طرز ناجوری سرما خوردم ولی همه خبرا رو از زینل بزرگ و خوندن پست های وبلاگ پیگیری کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد