کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه ی جلسه ی دوشنبه ی این هفته

۱- خانم نعیمی از یه حبه قند گفتن 

از نامردی بچه های امیرکبیر که یه حرکت غیراخلاقی انجام دادن و توافقی که تو گروه۸جانبه ای که رخ داده بود رو شکستن  

پیشنهاد من تماس با دبیر کانون این دانشگاه و اظهار لطف شدید به ایشونه 

همچنین از جزئیات کاراشون گفتن که قراره تو یه پست مجزا تو وبلاگ اعلامش کنن 

 

۲- محمد فرامرزی از قصدش برای کلاس عکاسی گفت البت بحثی مطرح شد که ادامه ی کلاس قبلی با استاد نوشیر باشه یا یه کلاس جدید با یه استاد دیگه که فکر کنم اینطور شد که  فرامرزی کلاس قبلی رو ادامه خواهد داد با استاد نوشیر ولی اگه بچه ها تونستن که دل خانم سلیمیان رو قرص کنن یه کلاس دیگه شروع بشه با یه استاد توپ دیگه 

محمد فرامرزی برای عملی کردن قصدش قراره که از عکس های منتخب کلاس قبل یه نمایشگاه بذاره 

 

۳- بحث خانم سلیمیان برای شروع یه کلاس عکاسی جدید با یه استاد خاص که اگه بچه ها بتونن دل ایشون رو قرص کنن ایشالا خودشون مدیراجراییش خواهند شد  

در یه پست مجزا خواهند نوشت ایشالا 

 

۴- بحث تقوی برای عدم تداخل کلاس ها مخصوصا درمورد کلاس کارگردانی الستی و کلاس تدوین مهاجر و ایشالا کلاس فیلمبرداری اشکانی 

 

۵- توضیح صفایی مدیر اجرایی تدوین که کلاس از هفته ی دیگه شروع میشه 

 

۶- توضیح خانم محمدنزاد مدیر اجرایی مهکام که این چهارشنبه باقیمانده ی کلاس فیلمنامه رو انجام خواهند داد 

 

۷- توضیح صفایی بازم البت در مقام مدیر اجرایی کلاس رضویان که این چهارشنبه کلاس تئوری رو تموم میکنه و ۵شنبه هفته ی دیگه ایشالا کلاس دکوپاژ عملی رو انجام میده(البت باید تو یه پست مجزا دقیقش رو بنویسه) 

 

۸- پیشنهاد زین و مشهدی برای برگزازی کلاس مجددا با سعید عقیقی که مورد موافقت قرار گرفت 

 

 

۹- پیشنهاد دوستمون جدیدن و اسمشون رو یادم رفته برای کلاس با شهرام مکری که چالش بر انگیز شد 

 

۱۰- صحبت من برای جلسات که با موافقت جمع تموم شد 

 

۱۱- صحبت خانم مردیها درمورد مسئولیت آرشیو که موافقت جمع رو داشت و ایشالا تو یه پست مجزا اعلام میکنن 

 

چیزی از قلم افتاده؟ 

مدیرهای اجرایی گرانقدر خواهشا پست های خاص خودشون رو کامل کنن که همگی تو ریز جریانات هم قرار بگیرن 

 

شکور

نظرات 11 + ارسال نظر
جواد شالیکار دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 18:53

والا این ۳ تا پست جدید همش خبره. چیزی واسه نظر دادن نداره... اینو فقط برا اعلام حضور نوشتم... البته منتظریم ببینیم خانم سلیمانیان کی پست مخصوص می دن

بهترین کار رو داری میکنی
اینکه حتی اگه نیازی به نظر دادن هم نیست اعلام حضور کنی
این کار تو رو من هزار بار گفته ام که تو از معدود کسایی هستی که داری بدون تذکر انجامش میدی
راستی من امروز تو رو دیدم
حدس میزدم خودت باشی
آفرین مرد

شکور

صالح کریمی دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 18:54

اسلام
صلی ترین صحبت های آقا شکوری چی بود که باهاش موافقت شد؟؟؟
صالح

صحبت شخصی من به خاطر کم اومدن وقت افتاد برای فردا
چیزی که از طرف من مطرح شد و مورد موافقت قرار گرفت بحث روز جلسات بود که تو پست مجزا نوشتمش

شکور

زین ال... دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 18:55

لایک!!!!!!!

یاسمین.م دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 19:15

سلام آقای شکوری
من همونیم که امروز درمورد مسئول هماهنگی دربازکن ها(!) باهاتون صحبت کردم
قرار شد اون رو هم یکبار دیگه تو وبلاگ مطرح کنید تا اعضا یه فکری به حالش بکنن

ممنون

سلام
ممنون از یادآوریتون
چشم
شکور

رامین دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 19:39

امروز عالی بود...
فقط یه سوال؟

کسایی که تو کلاس تدوین رزرون،وضیعتشون چطور میشه؟ یعنی اگه کسی از اصلی ها انصراف نده، کلاس تدوین خانم مهاجر پر؟!؟!؟!؟!

سلام
بله متاسفانه به خاطر محدودیتی که استاد این کلاس خودش برای این کلاس شرط کرده اگه کسی انصراف نده رزوریشن میپره
البته بهتره با مدیر اجرایی کار یه تماس بگیرید
امید صفایی:۰۹۳۹۱۱۲۶۵۳۵

شکور

پری دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 19:53

من اساسنامه ی کانونو می خوام بخونم باید چی کار کنم؟

تو سیستم کانون هست
با علی محیط - مسئول کامپیوتر - درمیون بذارید
البت من سعی میکنم که خودم یه نسخه بذارم رو وبلاگ
توجه داشته باشید که الان قوانین حاکم بر کانون صرفا قواعد نوشته شده تو اساسنامه نیست بلکه ما نزدیک به یه سال پیش توافق کردیم که یه سری قواعد رو تو عرف کانون مسجل کنیم که تو وبلاگ گاه و بیگاه مطرح شده ولی تو متن اساسنامه ی سابق نیست
اگه اعتراضی دارید وارده
باید مدون بشه به نظر من
ایشالا بحث اساسنامه رو شروع خواهیم کرد
شکور

زهرا جمالی دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 20:08

سلام.من جلسه ی سه شنبه را نمیتونم بیام. چون کلاس ندارم . راهم هم دوره وگرنه حتما میومدم. امروز که دوشنبه بود گفتید فردا میخوام در مورد رفتنم صحبت کنم. من که نیستم ولی امروز هم اومدم پیشتون و پرسیدم که رفتنتون قطعی شده و اینکه تو پایان نامتون کمک میکنیم. روانشناسی هم میخونم. اینا رو گفتم که اگه فردا خواستید در مورد نظرات صحبت کنید من را یادتون باشه.

خانم زهرا جمالی
یادم میمونه
ممنون از اینهمه لطف
شکور

محمدرضا قبادی دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 22:39

ممنون از صورت جلسه.
شرمنده همگی که امروز نتونستم بیام. انجمن علمی دانشکده معارفه گذاشته بود، چون نمیدونستم مهم هست یا نه مجبور شدم برم

حاجی
کلی امروز گشتیم برای نبالت که برای ایرادی که گرفتی تشویقت کنیم
فردا بیا
شکور

الهام محمدنژاد دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 22:39

ممنون بابته صورت جلسه. فقط من و خانم نعیمی که رفتیم یحث جدیدی نشد؟

خواهش
خیر
شکور

امین دوشنبه 18 مهر 1390 ساعت 23:59

اقای شکوری پس چرا این نظر من که از بچه ها در مورد اکران خصوصی پرسیده بودمو حذفیدی رفت؟؟ حیاتی بود جدی!

میخواستم بهم اجازه ی دخل و تصرف بدی
ندادی
حالا که اینجا میگی اضظراریه ازونجایی که شماره ات رو ندارم و تو هم به من زنگ نمیزنی این یه بار رو بدون نظر خودت دخل و تصرف میکنم
من مسئول تایید نظراتم
به نظرم باس یه چیزی رو رعایت کرد
بهت میگم
شکور

محمدرضا قبادی سه‌شنبه 19 مهر 1390 ساعت 20:47

شرمنده ام واقعا.
جلسه دیروز دانشکده برای بار 500ام!!!! معارفه گذاشته بود، جلسه امروز هم که تو سلف بهتون گفتم کلاس دارم
امیدوارم جلسات بعدی رو بتونم شرکت کنم

از دیدنت بسی خوشحال شدم
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد