کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ایراد اساسنامه ای از یه عضو جدید...

شکورم 

تو پست قبلی نظری از محمد رضا قبادی درج شده

به شدت جالب بود
ایرادی که این مرد بزرگ وارد کرد اصلا مربوط به روز جلسه نیست
ایراد خیلی جالب بود
و موضوع اینه که اگه روز جلسه روزی باشه که یه عده اصلا نمیتونن بیان پس بر اساس قاعده ی قدیمیه شرایط حق رای هیچ وقت نمیتونن دارای حق رای بشن...
این ایراد به شدت ایراد منطقی و معرکه ایه و باید روش فکر کرد...
به شخصه به عنوان یکی از نویسندگان اساسنامه ی پیشین دچار چالش شدم...
به نظرم با افزایش اعضا باید درمورد معیار حق رای مخصوصا شرط حضور در جلسات یه تجدید نظر کرد...
به فکر فرو میرویم

شکور حقوقدان
نظرات 4 + ارسال نظر
فریبا شنبه 16 مهر 1390 ساعت 23:21

با اجازه من یه پیچ نهادی داشتم
به نظر من برای حق رای یه سری امتیازات دیگه به جز حضور تو جلسات بزارید مثل فعالیت ها و اینا...میشه براش یه حد نصابی تعیین کرد تو یه زمان مشخص هر کس اون حد نصاب امتیاز رو اورد حق رای بگیره..

عرض کنم که تا به امروز معیارها دوتا بوده
۱- حضور در جلسات
۲- حضور در فعالیت ها

گزینه ی دیگه ای رو هم من پیشنهاد دادم که
۳- حضور در وبلاگ

شکور

صالح کریمی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 09:52

سلام
صالحم
خوب واقعا اگه خودتون جای خانم وفایی بودین چی کار میکردین؟؟؟؟؟
بابا بنده خدا نمیتونه دوشنبه ها بیاد و روز اول هم به زور اومد
از طرفی اگه سه شنبه ها باشه دوباره آقا امید و زین العابدینی نمیتونن بیان
من میگم دوشنبه ها کلاس باشه ولی افرادی مثل خانم وفایی حق رای شون سخت تر از بین بره
مثلا چون فعالیت تو جلسه شون کم میشه در عوض فعالیتهای دیگه مثل وبلاگ و ... رو بیشتر انجام بدن
در هر حال من هم میتونم دوشنبه بیام/هم میتونم سه شنبه بیام/ هم میتونم هردو روز بیام
مرسی
صالح

فرشید عفتی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 18:54

salam
be nazare man chon kanoon tashkil shode az ye seri daneshjoo hast ke be film ya ax alaghe daran va be nazare man ghabl az har chizi baham doost hastano ....esme ASASNAME ro be MARAMNAME taghir bedim beytare!
chon asas name yekam khoshke
nist?

والا فکر کنم موضوع اسم و عنوان نیست
موضوع قانونمندی کانونه
شما هرچی اسمش رو دوس داری بذار

درضمن باید بگم که لفظ «اساسنامه» و شرط وجودش تو «آیین نامه» ی وزارت علوم در تشکلی کانون ها اومده و یه لفظ ابداعی نیست

شکورم

محمدرضا قبادی یکشنبه 17 مهر 1390 ساعت 23:51

برای چند لحظه بعد از خوندن پست احساس مهم بودن کردم ^_^
اینجور که بوش میاد جلسه ها داره میفته سه شنبه، من و چندتا دیگه از بچه های آمار سه شنبه ها رو کلا کلاس داریم. اگر میشه یا قانون رو عوض کنید یا برای ما چند نفر استثنا قایل بشید و شرایط اخذ حق رای رو برامون متفاوت در نظر بگیرید.

ایشالا حاجی
ردیفه
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد