کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فربد و افاضاتِ متعالی اش

 

من اومدم بگم که هنوز به این کانون محبت و علاقه دارم. به شکورِ مگس پرون هم بیشتر از این حرفایی که در اذهانِ کوچکِ بزرگ-نمایانِ آستانِ مهرانگیزِ سم-صفتِ راسویانِ بی دینِ بد بویِ مادرندارِ آفریقایی می آید. (هذیون؟)

 

ضمنِ اینکه گلایه دارم از شما، گلایه دارم از شما (2 بار تکرار) که جمع می شید و با هم فیلم می بینید، در حالی که قسم خورده اید قبل از هر این چُنین کاری، تو وبلاگ اعلامش کنید شاید کسانی خواستند و هستند و آمدند. این فیلما دیدن نداره خلاصه... 

 

من بی خبرم و قاصر، شما ببخشید: این کلاس ها کی شروع می شه؟ من فیلم نامه رو می خوام بیام. این دوکتورینی که توش بحث ناموسیِ "پول دادنِ اعضا، آیا باید؟" بود رو لطفن اعمال کنین رو این کلاس ها و تکلیف رو روشن کنید. 

 

کلن هم از این که زنده اید خوشحالم. 

 

از چیزهای دیگه هم خوشحالم. 

 

پایانِ قسمتِ کانونی 

 

قسمتِ غیرِ کانونی: 

 

بیایم بیشتر همدیگر رو دوست داشته باشیم. فرشته ی مرگ منتظره ها... 

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 1 تیر 1390 ساعت 22:26

حاجی کجایی؟

۱- درمورد گلایه ات به اکران خصوصی ... حاجی ما قرار بر دیدن فیلم نداشتیم...نشسته بودیم منتظر ثبت نامی ها الاف ... گفتیم چه کنیم چه نکنیم، حوصلمون سر رفته بود، برا همین به جای نگاه کردن دیوار یه فیلمی از آرشیو برداشتیم دیدیم... همین ... سختش نکن دیگه ... اکران خصوصی نیست و نبوده

۲- من راستش نمیدونم ولی فک کنم وقتی کلاس ها شروع میشن که ثبت نام اعضا به حد مطلوب برسه

۳- دکترین «پول دادن اعضا» نظرمن و رویه سابق کانونه ... الان معلوم نیست که نظر من و رویه سابق کانون هنوزم مجری باشه هرچند اگرم مجری باشه طبق همون دکترین، هنوز ما بچه های انون موظف به ثبت نامیم...

۴- فرشته ی مرگ رو عشقه.

شکور میت

جهان پنج‌شنبه 26 آبان 1390 ساعت 18:15

علاف یا الاف؟؟؟؟؟،مسئله ی من اینست الان!!!!!
به یک بی سواد(خودم) در زمینه ی املا کمک کنید خوشحال میشه......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد