کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فربد و گفتارش

کانونی: 

 

خواستم به عباس جانِ شکوری ناراحت‌نباشید بگم، و خبر بدم که همین الآن مطلع شدم که آینده از آنِ ایشونه. 

 

2 تا سوال هم دارم، یکی از یکی سوال‌تر: 

 

1)  نتیجه‌ی دادگاهِ کلاس‌تابسونی چی شد، یا تابستانِ خود را چگونه می‌گذرانیم؟ 

 

2) نتایجِ بدهی-بستانکاریِ کانون؛ یا همون برآیند کلِ موجودیِ سرانه‌ی حبابی ِغیر ِانقباضی چقدر شد بالاخره؟ (دری‌وری‌زدایی: منظور همون بدهی‌هایِ جدایی)

 

غیر ِکانونی:  

  

نزدیک‌ترین گزینه (به گزینه‌ی مورد نظر) را انتخاب کنید.
 

"اصالتِ درد" بیان می‌دارد که: 

 

1) درد نه بوجود می‌آید نه از بین می‌رود؛ بلکه از شخصی به شخص ِدیگر منتقل می‌شود. 

 

2) درد از رنگِ خون و دی-اِن-اِی هم اصیل‌تر است. 

 

3) بی‌دردی، اگر هم حاصل شود، بزرگ‌ترین درد است. 

 

4) درد می‌کشم، پس هستم. 

 

نمره-منفی هم داره.

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 23:23

اول اینکه
آینده از آن خودته
ما اگه اینده داشتیم که..

دوم سوالات:
۱- اینهمه روضه خوندم تو گزارش جلسه
همین بود دیگه
دیگه از اون به بعد اقدامی نشده

۲- به فینی گفتم که بهت اطلاع بده مث اینکه نگفته بهت
شماره حساب تو و فینی دچار مشکله
یعنی اسمتون رو هم برای انجمن علمی دادید هم برای کانون
و اینطوری کانون به دردسر افتاده
الان باید دوتا شماره دیگه رو بدیم که اونم تازه برای ماه بعد فرستاه بشه
اوکی؟

درمورد سوال غیر کانونیت:
ازونجایی که مازوخیست نیستم پس قطعا گزینه ی چهار رو درست نمیدونم

ازونجاییکه نمیدونم اصالت دی ان ای چیه و تست نمره منفی هم داره این رو هم انتخاب نمیکنم

موندم تو سه و یک که ازونجاییکه میگن باید ۵۰-۵۰ ها رو زد
و ازونجاییکه به اصل پایستگی بسار علاقه دارم
گزینه ی یک رو انتخاب میکنم

شکور کنکوری

جهان سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 16:32

آقا فربد من گزینه ی هیچ کدامو انتخاب میکنم چون اصالت درد این چیزا نیست....اصالت درد رو اونایی میفهمن که درداشونو پشت خنده هاشون تبدیل میکنن به دُرد ولی هیچ کی نمیفهمه اونی که داره انقد میخنده و سرخوشه از بس درد داره ،از دُردی دردش سرخوشه.....
به سلامتیشون سالهاست که دُرد سر خوشی رو سرمیکشیم........
بی خیال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد