کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتجلسه و اتفاقات امروز

جلسه ی امروز

فکر کنم هیچ کس یادش نبود که صورت جلسه رو بنویسه و ازونجاییکه بعداز رفع مسئولیت خانوم محمد نزاد کسی برای این مهم انتخاب نشده، پس فعلا بایدبر اساس حافظه بگیم که چی شد

 

1- پشت مشهدی درمورد اون دوتا پروژه ای که شروع کرده صحبت کرد، من پیشنهادی دادم برای اینکه پروژه چجوری برای کانون مفید باشه حالا اینکه شد یا نشد دیگه نمیدونم

2- فرامرزی درمورد کلاس عکاسیش جزئیات رو گفت و در ادامه قرار شد که بچه ها همکاری کنن و کانکس رو برای ثبت نام از داوطلبین، پوشش بدن

3- متاسفانه من سه راهی کانون و برنامه ی سال نود رو تو شلوغ بازی های ضامن دار گم کردم که قرار شد بنویسیم دوباره ولی وقت نشد...یه سه راهی دیگه میخرم میارم

4- پیشنهاد نمایش یک حبه قند شد که به غیر رای مخالف بنده بقیه فکر کنم موافق بودن دیگه حالا کی مدیر اجرایی شد نمیدونم فقط میدونم اسم خانوم نعیمی آورده شد

5- زین ال هم درمورد چند و چون کلاس عقیقی صحبت کرد و گزارش فعالیت هاشو داد

6- علی محیط با جزئیات درمورد مشکلی که برای سیستم کانون رخ داده و بدبخت شدن دوستان فیلم ساز به علت عقب افتادن پروسه ی تدوین گفت

 

بعد رفتیم پیش دکتر کاظمی برای یه سری پیگیری که قبلش تو امور فرهنگی آقای نبی زاده بالاخره صد هزار تومن باقیمونده از قرارداد جدایی نادر از سیمین رو به من داد که به تقوی تحویل دادم

توی خود جلسه این مسائل بررسی شد:

1- من از ضامن دار گفتم و قرار شد که فاکتور هام رو ببرم پیش خود دکتر

2- درمورد بحث مالی عقیقی راه به جایی جز همون پیشنهاد قبلی دکتر باز نشد

3- خانوم وفایی بازم درمورد آفریقا صحبت کردن و دکتر گفت که بذارید فکر کنم

4- علی محیط از مشکل پیش اومده گفت و دکتر گفت که رم ها رو بیاریم و پس بدیم تا درستش رو برامون بیارن

 


 

حاضرین و غایبین جلسه:

حاضرین:

زین ال

نعیمی (ایشالا که رفع کسالت شده)

محمد نزاد

وفایی

بشیری

شکوری

مردیها

فربد

فرامرزی

سلیمیان

محیط

دوست خانوم نعیمی که فامیلیشون رو فراموش کردم(بنویسید اسمتون رو)

دوستی از دانشکده ادبیات معرفی شده توسط زین ال (بنویسید اسمتون رو)

دوستی از دانشکده برق سال کفی و معرفی شده توسط زین ال (بنویسید اسمتون رو)

دوستی از دانشکده ی یادم نیست و معرفی شده توسط خانم وفایی (بنویسید اسمتون رو)

 

غایبین:

صفایی

گردان فربد از جمله سید

 

ازونجاییکه از روی حافظه نوشتم، خودتون اصلاح کنید یا اینکه اگه این شرح گزارش رو درست نمیبینید، انتقاد کنید و درستش رو بنویسید

شکور خسته

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیموووی اندک مدتی غایب در ویلاگ!!! دوشنبه 12 اردیبهشت 1390 ساعت 23:58

فقط میخاستم بگم من اومدم

خوش اومدی دخترم
الی وفا:دی

الهه وفایی سه‌شنبه 13 اردیبهشت 1390 ساعت 00:05

با تشکر از اینکه من نیستم در بین حاضرین
اینهمه من حضور پررنگ داشتماااا

معذرت میخوام
اصلا حواسم نبود
اضافه میکنم
شکور

سید پوریا حسینی (...) شنبه 17 اردیبهشت 1390 ساعت 11:28 http://ustoqus-us.blogspot.com

خیلی عجیبه که هیچ کدوم از بچه های فیزیک نیومدن. خیلی عجیبه!

جهان سه‌شنبه 24 آبان 1390 ساعت 00:21

چرا مخالف بودین جناب شکور؟؟؟؟

مفصله
باهام بتماسید
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد