کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شرح مبسوط جلسه

نزدیک به ۱۶ نفر اومده بودن 

اغلب اعضای جدید 

بازم درمورد اهداف و فعالیت های کانون بحث شد که پشت مشهدی توضیح داد 

زین ال بحث عقیقی رو پیش کشید 

تقوی بحث فعالیت تابستون و مشکلات جدیدی که برای فیلمبرداریش پیش اومده 

خانوم مردیها از صحبت اخیرش با عقیقی گفت 

علی محیط از آخرین صحبت هاش با علیزاده برای خرید سخت افزار کانون 

من از صحبت هام با دکتر درمورد آفریقا گفتم 

فربد لبخند زد و از عدم هماهنگی زین ال برای رسوندن شماره حساب ها گفت 

 

حاضرین: 

کلی عضو جدید که به غیر سید بقیه رو اسمشون رو نمیدونم و بنویسن اسامیشون رو 

من  

مردیها 

محیط 

بشیری در آخرین لحظات 

سلیمیان 

پشت مشهدی 

تقوی 

زین ال 

فینی زاده بزرگ 

عمو عطار برای آخرین بار 

 

غایبین 

وفایی 

محمد نزاد 

صفایی 

نعیمی   

 

اگه چیزی از قلم افتاده خواهش میکنم که اضافه کنید حداقل تو نظرات

نظرات 5 + ارسال نظر
سید پوریا حسینی چشمه ماکانی چهارشنبه 7 اردیبهشت 1390 ساعت 16:27 http://ustoqus-us.blogspot.com

سلام
من بودم (سید پوریا حسینی (...))
آرش بدیع مدیری
خانم سارا حیدری
خانم فاطمه حقیقی
مهدیار رحمانی
که هممون از جناح فربدیم! و فیزیک می خونیم.

Faramarzi پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 01:07

آقا من هم نبودم ها
فرامرزى

شکور پنج‌شنبه 8 اردیبهشت 1390 ساعت 22:18

من معذرت میخوام که فرامرزی رو فراموش کردم
من رو ببخشای

جهان دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 23:23

پس کجان دوستان جدید پارسال؟؟؟؟؟

کهنه دوشنبه 22 اسفند 1390 ساعت 17:53

متاًسفم برای سطح درک و برداشت جوان امروز

!!!!!!!!!!!!!!!!!
بله!؟
شما؟
اصلا به چی انتقاد دارید؟
اینجا چیزی نوشته شده که به نظرتون از نظر درک و شعور قابل انتقاده؟
چرا با اسم مستعار؟
بهتر نیست زل بزنید تو چشامون و انتقاد کنید؟
شکور صریح

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد