کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صوتجلسه امروز

سلام

شکورم

امروز جلسه ی دوم سال جدید و یکی از پر ازدحام ترین جلسات کانون برگزار شد

پشت مشهدی مسئول هماهنگی بهداشت شد که تماس گرفت و گفت که تالار هماهنگه، ولی مث اینکه یه دویست تومنی میخواد

از طرفی تالارشون مث اینکه شیک شده

پشت مشهدی مسئول پیگیری تدوین هم شد

علی محیط همچنان مسئول پیگیری هارد و رمه

محمد نزاد و بشیری دنبال آفریقا

فرامرزی مسئول کلاس عکاسی

تقوی بحث تابستون رو مطرح کرد ولی به جایی نرسید

من قرار شد درمورد تالار برای آفریقا با دکتر صحبت کنم که دکتر گفت که (مث بچه های کانون) با ابوریحان مخالفه، برای مولوی تلاش میکنه ، روی تالار بهشتی حساب نکنید و تالار حقوق رو خودتون پیگیری کنید

بهداشت رو بعدش مشهدی بهم گفت که یکی بره به دکتر بگه

فربد، چهارتا از دوستاشو برای عضویت آورده بود تا فینی تنها سال کفی کانون نباشه

فربد همچنان دنبال پرینت شماره حساب ها هم هست

 

 

حاضرین:

جد بزرگ کانون تاتر، جناب مستطاب، شفیعی

مردیها

بشیری

شکوری

فربد خندان

وفایی

رویا بود یا رزا از دوقولهای کانون

حاج زین ال

فینی زاده

تقوی

سلیمیان

محمد نزاد

سید کانون

دوست فربد

دوست فربد

دوست فربد(اسماتون رو بنویسید بچه ها آشنا شیم)

 

غایبین:

عمو عطار

نعیمی

فرامرزی

 

نظرات 4 + ارسال نظر
سید پوریا حسینی چشمه ماکانی سه‌شنبه 30 فروردین 1390 ساعت 22:55 http://ustoqus-us.blogspot.com

به من گفتن بیا حضور خودت رو در کانون اینجا خبر بده و فعالیت داشته باش که به بفرموده، اومدم. در هر صورت خوشحالم که اولین گروه دانشجویی ای که توش شرکت دارم، کانون فیلمه. حالا من الان پشت لپ تاپ دارم فکر می کنم که چه چیز دیگه ای باید اینجا بنویسم و فی الواقع هیچی به ذهنم نمی رسه.
(آخه یه آدم سال کفی بین کلی آدم دارای کهولت سن نمی دونه چه جوری باید صحبت کنه و چه چیزایی باید بگه)

شکور شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 11:22

پسرم
به عنوان سالمندترین عضو کانون فیلم عرض میکنم خدمتت که
هرچه میخواهد دل تنگت بوگو
البت با توجه به اینکه این فضا یه فضای کاملا قابل دسترس برای همه ی افراده

ممد زین ال... شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 11:25

آقا این چه وضعشه .... حالا عقیقی از یه فیلمت انتقاد کرده دیگه نبایست خبراشو سانسور کنی که!!!!!!
امید بنده خدا کلی جون کنده تا یه کارگاه 2روزه ازش بگیره!!!!!!
بنده هم اعلام آمادگی کردم که مدیریت اجرایی این دوره بپذیرم که امید اولش استقبال کرد ولی هر چی بیشتر میگذره همه کاراشو خودش می کنه و به اینجانب هم هیچ توضیحی راجب این که چی کار بایس بکنم نداده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
من باز هم می گم آفریقا حیفه که تو مولوی یا بهداشت باشه !!!!!!!!!
اصلا مگه قبل عید اینقدر حرفشو نمیزدین که تو ابوریحان باشه؟!؟؟!؟!؟!؟؟ بعد از اکران موفق جدایی حتما استقبال می شه!!!! کلی واسه کانون خوبه!!!!!!!!!

چرا قاط میزنی برادر
یادم رفت خوب
معذرت میخوام
تازه با انتقادای عقیقی چیزی از ارزش فیلم من کم نمیشه
درضمن
ابوربحان برای آفریقا به نظر من که غیرممکنه
بهداشت هم اگه همون تالاری باشه که من دیدم و اصلاح شده باشه به شدت برای این کار مناسبه
زینل جون
شکور خسته

جهان دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 18:54

ببخشید سید کانون کی هستش؟؟؟؟چرا امروز سیدا عیدی ندادن؟؟؟؟باید حتما به روشون بیاریم؟؟؟؟

سید پوریا ...ماکانی
یادم نیست اسم دقیقش رو
از گردان فربد
که متاسفانه بدون خداحافظی رفتن

درضمن به تاریخ نظر توجه فرمایید
این نظر در عید غدیر سال ۹۰نوشته شده است
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد