کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کارای امروز من

سلام

شکورم

طبق روال معمول پیش دکتر بودم

البت تقوی هم بود که نتونست دیگه بیاد تو اتاق دکتر

صحبت هایی درمورد فیلم خودم و تقوی کردم و اوکی گریم رو هم گرفتم

خانوم محمد نزاد تماس گرفتن، مث اینکه آفریقا شفاها رد شده بود که با دکتر صحبت کردم، شنبه جواب قطعی شون رو میدن

برای کلاس عقیقی هم همچنان دنبال دکتر شاملو (معاون حقوق) میگردم که پیداش نمیکنم

محمد شفیعی طبق زمان بندی رسید

فردا ایشالا فیلمنامه تموم میشه با خانوم وفایی

فینی زاده مجوز های نیروی انتظامی، حراست، سلف، و خوابگاه رو گرفته

تقوی هم مجوز نیروی انتظامی خودش رو گرفته و جمعه فیلمبرداری داره

هادی محسنی(رفیقم) و فینی زاده هم پرینت شماره حساباشون رو گرفتن

آیا فربد پیگیر است؟

نظرات 2 + ارسال نظر
فینی سه‌شنبه 23 فروردین 1390 ساعت 22:29

چه عالی!!! یعنی در این حد؟!

شکور شنبه 3 اردیبهشت 1390 ساعت 11:29

تازه کجاشو دیدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد