کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

بحران انرژی...

بعد از عید احتمالا دچار بحران خواهیم شد

به نظر من الان انرژی و امکان انجام پروژه های جدید وجود نداره

من پیشنهاد میکنم اگر میبینیم مدیر اجرایی کاملا متعهد به کار نداریم، اصلا سراغ برگزاری کلاس های جدید نریم و کلاس کارگردانی استاد رضویان رو به سرانجام برسونیم. ترم های زوج غیر قابل توصیف، زود تموم میشن... به نظرم از همین الان به فکر تابستون باشیم

شکور

نظرات 3 + ارسال نظر
میترا یکشنبه 7 فروردین 1390 ساعت 18:41 http://pouyacarpet.mihanblog.com/

2.098765414871.74168573757سلام
جالب بود
پیش منم بیا
بلاگ من در مورد
کار در منزل برای خانمای باذوقه
اگه خواستی منو با همین عنوان لینک کن و بگو به چه اسمی لینکت کنم
و یه چیز دیگه وبلاگ منو با اینترنت اکسپلورر باز کن که خوشگلتره
منتظرتم مرسی

امید جمعه 12 فروردین 1390 ساعت 18:08

تابستون پارسال که نذاشتن کلاس بذاریم......کلاس عقیقی حیفه اگه برگزار نکنیم...من که میخوام فیلم بسازم سرم شلوغه اگه کمک کنید با هم کلاس عقیقی رو برگزار کنیم

جهان دوشنبه 23 آبان 1390 ساعت 18:52

جان؟؟؟؟؟؟چی شد؟؟؟؟؟؟ پارسال کی مسئول تایید نظرات بوده؟؟؟؟؟؟

تا قبل از من خانم وفایی مسئول تایید نظرات بودن
ولی نمیدونم نظری که باعث تعجبتون شده رو من تایید کردم یا ایشون
باس ببینید قبل از شروع مسئولیت من بوده یا بعدش
به هر حال که قابل حذف کردنه
حوصله ام کشید پیداش میکنم و حذفش میکنم
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد