کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

عباس شکوری:یه پیشنهاد

پیشنهاد میکنم دوستان کانونی+ سایرین که این وبلاگ رو میخونن نظرشون رو درمورد اجرای پروژه ی


جدایی نادر از سیمین

اینجا تو نظرات بیارن

و این بشه یه رسم جالب

این وبلاگ حافظه ی کانونه

این وبلاگ میتونه واقعا فوق العاده باشه اگه بتونیم نگرش داریم

پس همکاری کنید

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 23:41

اول از همه خودم:
1- فکر کنم دومین پروژه که از نظر تعامل اعضای کانون فوق العاده عالی بود
2- یکی از سنگین ترین و سخت ترین و ناراحت کننده ترین پروزه هایی که تو حافظه ی 6ساله ی من پیرمرد وجود داره
3- همکار امور فرهنگی هنوز مشخص نیست
4- نیروهای حراست متاسفانه برای برقراری نظم خوب عمل نکردن به نظر من
5- استقبال که چیزی نمیگم
6- فکر بکر تقوی برای جلوگیری از جعل بلیطها عالی بود
7- درگیری من و محیط با مسئول فیلم و بوبین
درگیری خانوم وفایی با تهیه کننده
درگیر ی خانوم نعیمی با اون بنده خدا که قرارداد بست
درگیری امید با همه
بحث بلیط فروشی
حتی حضور شریفی (اگه اشتباه نکنم) و محبی
بشیری و سلیمیان و زین ال و بقیه که الان یادم نیست
واقعا فوق العاده بود
کلا فوق العاده بود ازین نظرا و واقعا کانونیم ما
نه چند نفر که همه کارا رو انجام بدن
ولی اونقد سخت بود این کار
و اونقد ضرر روحی روانی به من تنها زده که واقعا آرزو میکردم کاش اجراش نمیکردیم

الهام محمدنژاد پنج‌شنبه 19 اسفند 1389 ساعت 16:23

بدترین تجربه ی کانونی من!! با انواع و اقسام مشکلات و موانع

همگی واقعا خسته نباشید

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 23:28

نه خسته............اساسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد