کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه ی فردا سه شنبه

سلام

فردا ساعت یازده و نیم یه جلسه ی مهم داریم

بسیار مهم

بعدشم ساعت دوازه، نقد و تحلیل جدایی نادر از سیمینه که خواهش میکنیم همه ی بچه هایی که فیلمو دیدن بیان

عباس شکوری- الهه وفایی

نظرات 7 + ارسال نظر
الهه وفایی دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 20:30

حضورتان موجبات امتنان است

تهمینه دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 21:06

سلام.
okمیام ولی احتمالا دیر میام زود میرم از الان گفته باشم که [بعدا آقای شکوری دست نگیره باز

مژده دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 21:29

من که فکر کنم نتونم بیام...

ولی خواهشا اگه میشه خلاصه نقدو بزارید تو وبلاگ...

مرسی.

امیر حسین دوشنبه 16 اسفند 1389 ساعت 22:59

احسنت میایم

سعید مشهدی سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 01:21

با اینکه فردا کلاس ندارم ولی میام

فربد سه‌شنبه 17 اسفند 1389 ساعت 03:57 http://farbodsfairytale.blogfa.com

من ساعتِ 12 بعنوان شخصِ حقیقی-حقوقی ِکانونِ باید گروه موسیقی رو تمرین بدم؛ در فاصله‌ای چندمتری از شما.

می‌تونم امیدوار باشم که،11:30 جلسه به صورتِ دقیقی آغاز بشه، و من بتونم به صورتِ دقیقی خودم رو به واقعیتِ نیم‌ساعته برسونم. شاید حتی زودتر اومدم که خسته نباشم.

راستی، کسایی که منو یادشون رفته، اسمشون رو بدن به آقای شکوری؛ الساعه خدمتشون یادآوری می‌کنم خودم رو.

به امید صلح، به امید اتفاق اتفادنِ هنر، و به امید دوستی - این ارزش ِ حیف و پایا.

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 23:29

چه بی سر و صدا جدایی تو وبلاگ اکران شد!!!!!!!!!!!!!!

نشد خانم
نشد
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد