کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

غروب حلزون

سلام بر و بچز 

به پیشنهاده من و پیگیریهای منشیه همیشه در صحنه ی کانون هماهنگ شده که فیلم کوتاه غروب حلزون رو برا بچه های کانون اکران کنیم با حضوره خوده کارگردان 

این فیلم کوتاه امسال خیلی سر و صدا کرد و کلی جایزه تو جشنواره های مختلف برده 

حالا بگید که چه روزی بگیم کارگردانش با فیلم بیاد و فیلم رو ببینیم 

 

پسر ارشد

نظرات 5 + ارسال نظر
شکور مشتاق دوشنبه 25 بهمن 1389 ساعت 21:33

چهارشنبه هام خالیه خالیه
ولی یکشنبه هم خوبه
فقط بندازیم 12 تا 13 تا همه بتونن باشن
کلی تعریف کردید ازین فیلم
اگه پایه اید بریم تو یه تالار پخشش کنیم
راستی قرار بود که اول این ترم ریجکت و من و تو و کلی احمق دیگه و تازه وارد رو نشون بدیم ها
مث اینکه حال پخش کردنش رفته
من نمیدونم باس چه کرد

منشی سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 23:35

به نظرم میتونه توی هر روزی از هفته به خصوص از شنبه تا سه شنبه باشه و توی ساعت ۱۲ تا ۱۳ برای همه بهترین و راحتترین ساعت باشه برای من که اینجوری راحته!! باز هم نظر بقیه شرطه!!

امیرحسین سه‌شنبه 26 بهمن 1389 ساعت 23:47

فعلن که 4 شنبه ها کلاس نداریم فک کنم 4 شنبه 12-1 خوب باشه

مژده پنج‌شنبه 28 بهمن 1389 ساعت 15:42

منم با الهام موافقم.... از شنبه تا ۳شنبه ۱۲ تا ۱ ....

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 17:29

اصلا تابلوئه آقا صفایی ادبیات عرب میخونه..........توش غرقیده رسما انقد که دستور زبان پارسی رو یادش رفته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد