کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نگران

من میخوام یه ابراز نگرانی بکنم

چرا به وبلاگ سر زده نمیشه؟

محیط - مردیها - مشهدی - قاهری - فربد - زین العابدینی - فرامرزی - سلیمیان(البت به جز یه کامنت) اصلا نیستند

و تقوی - بشیری - نعیمی بسیار کمند

وبلاگ شده جولانگاه من و صفایی و منشی کانون

خانم وفایی هم مطلب نمیذان دیگه- البت اون مطلب لطفا رو اخیرا گذاشتن

من میگم این وبلاگ دوباره افتاده تو دوره رکود

چه باید کرد؟

چرا بچه ها از فیلمایی که دارن تو فجر میبینن چیزی نمیگن؟

از طرح هایی که باس اجرا کنیم

از فیلمهایی که به نظرشون باس پخش کنیم

فکر کنم باس اول از همه یه طرح بدم برای تغییر روحیه کانون فیلم


شکور نگران

نظرات 3 + ارسال نظر
جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 17:32

و باز هم
اینک........................آه

سارا حنانی پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 01:15


الان رسیده به 17 تا پست در روز.
ولی خب یه حقیقت عوض نشده. و اون اینکه این اسم هایی که اینجا نامبردید همچنان یا کم پیدا هستند یا ناپیدا!
وبلاگ شده جولانگاه شما و ما چند تا جدیدها و نسبتا جدیدها

پیمان(از دانشکده ی برق) پنج‌شنبه 20 بهمن 1390 ساعت 12:41 http://barghebeheshti.blogfa.com

این رکود ها خیلی بده
شوخی کردم
ولی
خوشحال میشیم بیشتر درباره ی فیلم ها بدونیم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد