کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

لطفا!

سلام

بچه ها یه درخواستی دارم

از این به بعد هر کس می خواد بره امور فرهنگی و هماهنگی ای رو لطف کنه انجام بده قبلش با من هم  هماهنگ کنه

من جدا ازین وضعیت که بعضی از هماهنگی ها رو از زبون برزگر بشنوم ناراحت می شم،ناراحبی من به کنار برای پرستیژ کانون هم جالب نیس 

بهتره با هم هماهنگ باشیم

مرسی

نظرات 2 + ارسال نظر
شکور چهارشنبه 20 بهمن 1389 ساعت 22:33

به نظرم هر حضوری تو امور فرهنگی نیاز به هماهنگی با دبیر نداره مخصوصا اگه مسئولیت کلی اون امر به فرد مراجعه کننده محول شده باشه به طور مثال من تمام مسئولیت ضامن دار و جهنمی رو برعهده دارم و تقریبا در هفته هفت بار امور فرهنگی هستم و این حضور ها هم اغلب اتفاقی رخ میده
گوشی شما هم گهگاه در دسترس نیست و خیلی مواقع هم امکان تماس با شما رو ندارم
بهتره این پیشنهاد به امور کلی و یا امور جدید یا چیزای دیگه محدود بشه
پیگیری ها هم همینطوره
به طور مثال صفایی مسئول پیگیر کلاس کارگردانیه
و برای هماهنگی اینکه رضویات پشت در نمونه گهگاه باس بره امور فرهنگی
کلا موارد حضور تو امور فرهنگی که مربوط به جزئیات یا مسئولیت های محول شده ی سابق میشه زیاده
اطلاع به دبیر تو قسمت های خاصی بسیار واجبه
ولی تو قسمت های دیگه ای هم نیاز نیست
البت اطلاع دادن تو همه ی امور هم میتونه محکم کاری تلقی بشه
من شکوریم و اغلب با دبیر تو این قضایا هماهنگم

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 17:33

واو.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد