کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

ضامن دار

شکورم

دوستان برای کمک به ضامن دار اعلام آمادگی کنن

بزرگترین چالش من بحث مدیر تولیده

کسی نیست برای انجام این مسئولیت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

علاوه بر این، کلی کار هست که هرکس بخواد، میتونیم سرش بحث کنیم

من به دوستانی که تا حالا فیلم نساختن و میخوان تجربه کنن، پیشنهاد میکنم بیان مشارکت کنن، به نظر من مهمترین عامل برای بهتر ساختن فیلم هاتون، تجربه س

اگه کسی قبول کنه که مدیر تولید من بشه، بعدی از بحث، تو پرزه ی اون، مدیر تولدیش خواهم بود. و بدونید که من مدیر تولید معرکه ای هستم

نظرات 5 + ارسال نظر
امیر حسین دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 19:11

سر فیلم برداری که حتما میام مدیر تولید فک نکنم برسم و لی کمک هستم

امید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 12:18

مدیر تولید خیلی بعیده عباس جون ولی هر کمکی بخوای هستم

مژده سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 21:30

منم دوس دارم بیام سر فیلمبرداری.......

هرکاری هم از دستم بر بیاد انجام میدم....

فقط خواهشا خبر بدید که زمانش کی هست.... مرسی.

سعید مشهدی یکشنبه 1 اسفند 1389 ساعت 14:52

منم هر کاری از دستم بر میاد انجام میدم

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 17:35

نه خسته.........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد