کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اخطار به دوستان فیلمساز:

شکورم

دوستان فیلمساز به نظر من به شدت شل دارن کار میکن

نه مجوزی گرفته شده

نه اون دو فیلم به امورفرهنگی معرفی شده

نه برنامه ریزی برای تولید انجام شده

هیچی هیچی

مطمئنید میتونیم با این وضع قبل عید فیلمها رو بسازیم؟

من دارم شروع میکنم ها!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 4 + ارسال نظر
امیر حسین دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 19:11

من این یک هفته رو نبودم شما هی کار کنیداا. جلسه بزاریم ولی نه مثل دفعه قبل حاشیه و ... .

الهه وفایی دوشنبه 18 بهمن 1389 ساعت 22:08

کدوم دفعه دقیقا؟
حاشیه یعنی چی اون وخ؟
بچه هایی که قصد فیلمسازی دارید بدانید و آگاه باشید که این قضیه فقط در صورتی محقق می شه که تک تکتون به شدت پیگیر باشید
کمکی از دست من بر می اومد حتما بهم بگید

امید سه‌شنبه 19 بهمن 1389 ساعت 12:20

من از اول گفتم قبل عید نمیسازم و اگه خداوند یاری کنه تو عید میسازم....در حاله حاضر سه تا طرح دارم که یکیشو میسازم اما نه قبل از عید

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:55

ریجکت بامزه بود.........

شما ک ریجکت رو ندیدین
اون میرداماد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد