کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یکشنبه

سلام بر دوستان

شکوریم

گزارش کارایی که امروز انجام دادم:

1- مبلغی که به هزار زحمت تونستم برای خریدن بلیطای فجر بگیرم رو به آقای نبی زاده تحویل دادم

2- آقای مقصودی گفتن که تا چهارشنبه رم و هارد خریده میشه

3- با محیط هماهنگ کردم که مطمئن بشه که این رم و هارد منطبق با شرایط ما خریده بشه

4- رفتیم با خانم محمد نزاد پیش خانم برزگری برای تنظیم پروژه ی آدمکش و نوشتیمش برای هفته ی دوم

5- یه جلسه گذاشتم با دکتر کاظمی برای پیگیری ها که خدمتتون عرض میکنم:

الف - ضامن دار:

با دکتر هماهنگ کردم که بحث های مالی این پروژه شروع بشه تا اینکه وقتی تموم شد پول خرج شده رو سریع بهمون بده

یه راه حل جالب هم دکتر پیشنهاد کرد که برای مسائل مالی به کار ببریم

ب – جهنمی:

فردا تکلیف اینکه جهنمی با بودجه ی 3 ملیونی قم یا 7 ملیونی دانشگاه شروع میشه معلوم خواهد شد

از عوامل دانشجوی همین دانشگاه هم بحث شد

همچنین اینکه این پروژه کی شروع میشه و کی تموم میشه. یعنی قراره که تو دوماه تابستون این کار جمع بشه

ج – آدمکش:

درمورد مهمون ها و بودجه و این مسائل بحث شد

قیمت بلیط، مکان انجام، منتقد، و اینکه قرار شد تا فردا پس فردا دکتر ببینن که ابوریحان برای هفته ی دوم اسفند که کا رگردان بهمون گفته جاداره یا نه

این مطلب هم مطرح شد که اگه ابوریحان نبود آیا بریم سمت امام علی یا امام خمینی یا خیر

نظرات 1 + ارسال نظر
جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:55

من میخوام جهنمی رو ببینم..چه کنم؟؟؟؟؟؟؟؟

با من تماس بگیرید
شکور

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد