کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

جلسه شنبه

سلام

شکوریم

مطابق با روال کانون، قاعدتا شنبه جلسه ی هفتگی برگزار میشه

مگه خلافش به رای برسه

خلافش به رای نرسیده

پس شنبه جلسه ی هفتگی مون رو داریم

یادتون نره ها

نظرات 4 + ارسال نظر
نسیمووووو جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 15:04

منم اون پستی که با کلی زحمت نوشتم و پاک شد شفاهاً خدمتتون عرض میکنییَم!!!!

شکور جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 19:46

من با اینکه خودم این متن رو نوشتم ولی برام مشکلی پیش اومده که ممکنه شنبه نیام تهران
به هر حال طبق روال قبل شنبه جلسه هفتگیه
بیاید اونقد این جلسات رو نظم بدیم که جدا غیر قابل تغییر بشه
به نظر من نظم این جلسه خیلی خیلی میتونه برای کانون مفید باشه

امید جمعه 15 بهمن 1389 ساعت 21:22

من فکر کنم بیام...معلوم نیست

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:56

وای ................ خدا فردا رو به خیر بگذرونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد