کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کلاس کارگردانی

سلام 

شنیده ها حاکی از آن است که جناب آقای امیر شهاب رضویان استاد کلاس کارگردانی اول اسفند تشریف میبرن کانادا برای ساخت فیلم و اردیبهشت برمیگردن

حالا نکته ی حائز اهمیت اینکه ۵جلسه از کلاس باقی مونده و چهارشنبه ی آینده تعطیله وبه طوره معمول دوتا چهارشنبه تا قبل از اسفند باقی میمونه 

حالا تکلیفه ۳ جلسه چی میشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ 

من و عمو شکور به این نتیجه رسیدیم که طبقه گفته ی خوده آقای رضویان جلسه عملی برای ساخت فیلم میتونیم داشته باشیم و جلسه عملی فکر کنم یه نصفه روز طول بکشه که ۲جلسه حساب میشه میمونه ۱ جلسه که اونم بندازیم پنجشنبه (البته روزه جلسه عملی هم مهمه)

البته یکشنبه یا دوشنبه یا سه شنبه هفته ی آینده هم میتونیم به جای تعطیلیه چهارشنبش کلاس رو برگزار کنیم ولی بچه های شهرستانی نیستن 

حالا هرکی نظری یا برنامه ی بهتری داره سریع عنوان کنه که زنگ بزنیم به آقای رضویان و بریم هماهنگیه با امور فرهنگی رو انجام بدیم و به کله بچه های کلاس خبر بدیم

 

صفایی

نظرات 3 + ارسال نظر
شکور پنج‌شنبه 7 بهمن 1389 ساعت 17:16

اینکه گفتیم جلسه ی عملی دو جلسه حساب میشه برای اینه که فکر کردیم یه ساعت دکوپاژ بندی روی وایت بورد انجام بشه در مقابل همه و 5 ساعت فیلمنامه رو بریم تصویر برداری کنیم
یعنی یه جلسه ی 6 ساعته که میشه دوتا جلسه ی 3 ساعته

زین ال.... دوشنبه 11 بهمن 1389 ساعت 14:52

هر چی عباس آقا بگه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ولی من هر جا بتونم واسه رضویان تبلیغ منفی میکنم!!!!!!
اون از کلاساش اینم از برنامه ریزیاش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

وحید جمعه 13 اسفند 1389 ساعت 18:21

آقای شکوری من یه جلسه غیبت داشتم نمیدونم الان بازی چند چنده؟؟؟؟؟
کلاس چند جلسه مونده و کلاس عملی کیه؟؟؟؟

شکوریم
مسئول کلاس صفاییه ولی تا جاییکه من میدونم ۴جلسه از کلاس مونده که تو اردیبهشت برگزار میشه و یکیش تئوری و بقیش عملیه
البت من اطلاعاتم دقیق نیست
میتونی با صفایی تماس بگیری:
۰۹۳۲۹۴۶۶۷۳۳

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد