کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

داخلی-روز-جلسه

سلام

به شدت مهم

به شدت ضروری

و به شدت اضطراری

می دونم این سه تا کلمه یه معنی می ده

برای تاکید گفتم هر سه تاشو بنویسم

فردا یا پس فردا قراره یه جلسه با دکتر کاظمی داشته باشیم

فکر می کنم سوتفاهماتی باعث شده تا کمی گرد و غبار به چهره  کانون همیشه فعالمون بشینه

هر کس که پایست و میاد یا علی

اگه جزئیات بیشتر می خوای با من یا آقای شکوری تماس بگیر

هر چه زودتر


نظرات 11 + ارسال نظر
الهام محمد نژاد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:01

من حاضرم اولین فعالیت بروکراسیم در کانون رو رسما با عنوان زدودن گردو غبار از چهره ی کانون آغاز کنم.

شکور یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 20:25

اگه چهارشنبه باشه، هستم
کلا اگه کسی با من کار داره، بهم بگه که من برای چهارشنبه آماده بشم

درضمن من هم یه جلسه خاص دارم که شاید به بعضی از شما مربوط بشه
دوستانی که با همین ابهام شدید، فکر میکنن ممکنه قضیه بهشون مربوط بشه، حتما جزئیات رو از من بپرسن.

محمد زین ال... یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 21:38

اول از همه عرض شرمندگی بابت این که تا حالا هیچ اثری از من تو وبلاگ پیدا نشده بود!!!تقصیر من نیست نت ندارم!!! (ما منطقه محروم زندگی می کنیم!!)
اگه بتونید اینا رو اس ام اسی یا حتی با میس کال خبر بدید بیشتر تو جریان قرار می گیرم(مثل همین دفعه)(حالا که راه کانون دوره لااقل این طوری ما تنبلای ارادتمند رو یاری کنید!!!)
این جلسه رو هم هستم و تا دقایقی چند با آقای شکوری برای اطلاعات بیشتر تماس می گیرم و حتما پایه ام !!!خیلی!!!!!

محمد فرامرزی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 16:07

متاسفانه بنده تشربفمو بردم خونه

تشریفتو بردی که بردی مرد
چرا درمورد اکران ابوریحان نظر نمیدی!!!!؟
شکور شاکی

تهمینه دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 17:53

یک پیشنهاد(البته با اجازه دبیر محترمه)
۴شنبه ۱۰ صبح جلسه بذاریم
هم راجع به برخی مسایل مهم صحبت کنیم هم که اگه خدا بخواد بعدش بچه های کانون رو تو کلاس فیلم سازی ببینیم
در ضمن ناهار هم مهمون آقای شکوریه
مناسبتش هم بعدا پیدا میکنیم

من قبول دارم
ناهار مهمون من
فقط به شرطی که پولشو خانم نعیمی حساب کنه
و تقوی هم بپردازه
مناسبتش هم بی خیال

شکور میزبان

الهه وفایی دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 20:39

من به شخصه چهارشنبه تا ظهر درگیر انتخاب واحدمم
بعدش خودمو می پیوندونم

شکور دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 21:15

به خانم وفایی:
هممون اون روز انتخاب واحد داریم
اگه بخوایم اینطوری بکنیم که: کشک
پس چه کنیم؟
ساعت دو که کلاس شروع میشه
نکنه همه میخوان تا ساعت دو برن سراغ انتخاب واحد؟
نمیشه انتخاب واحد رو فرداش انجام داد؟
یه فکر اساسی بکنید بابا
اگه واقعا بحث انتخاب واحد جدیه مطمئن باشید جلسه ای برگزار نمیشه

دوباره خودمم شکور
من پیشنهاد میکنم یه جلسه راس ۷صبح برگزار بشه
یه جلسه ی خفن
و راس ۸بریم پیش دکتر
و راس ۹ بریم پی کارمون
و ...
و راس ۱۴بریم سراغ کلاس
و راس ساعت ۲۱ دندونامون رو مسواک بزنیم
و راس ۲۱:۱۵بریم تو رختخواب تا فرداش راس ۷ صبح بیدار شیم

الهام محمد نژاد دوشنبه 4 بهمن 1389 ساعت 22:39

بچه ها بگین ساعت رفتن به جلسه ی زدودن گردو غبارو لطفا!!
این همه تعارف تیکه پاره نکنید!!!

راس ساعت ۷ چطوره؟!

شکور سحرخیز
(توجه داشته باشید که تازه من باس از قم پاشم بیام اونجا)
....................................................................................پاسخ منشی:

چون شمایین ۷:۱۵ که با عجله حرکت نکنید!!!
.......................................................................پاسخ .
تشکر مینماییم خیلی زیاد. شما جون من رو نجات دادید.

شکور ممنان

الهه وفایی سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 00:05

من نمی تونم
شرایط انتخاب واحدم به شدت خاصه و بایذ از 7 دانشکده باشم
شرمنده

الهام محمد نژاد سه‌شنبه 5 بهمن 1389 ساعت 12:17

از دوستان کلید دار چه کسی میتونه ۴شنبه صبح کلید رو به این مسئول آرشیو بینوای تنها برسونه!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

لطفا هرچه زودتر اعلام کنید

مگه فیلم ها رو نبردید برای مرتب کردن؟

شکور

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:58

دوستان مناسبت به وجود اومده بپیوندید برای شیرینی گرفتن از برادر مزدوجمون جناب شکوری
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
چه حیف!!!!!!!!این پست مال پارساله!!!!!پس کسی نمیخوندش!!!!!!
پس کسی شیرینی هم نمی خوره

خداروشکر که نمیبینن
شکور خسیس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد