کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران بزرگ

سلام


در ابتدا یه خسته نباشید میگم به همگی بابت پشت سر گذاشتن امتحانات طاقت فرسا!!


در مورد اکران بزرگ که چند روز پیش هم بحثش توی وبلاگ داغ بوده البته بین من و آقای شکوری، خبرهایی رسیده که گویا کارگردان فیلم "آدم کش"، رضا کریمی، از بچه های انجمن روانشناسی دانشگاه درخواست کرده که  یه اکران بزرگ توی دانشگاه ما داشته باشن!! با حضور حامد بهداد و مهتاب کرامتی؛ و گفتن که هزینه ی مختصری هم میگیرن!!

بچه های انجمن از دبیر درخواست داشتن که کانون فیلم هم سهمی در این برنامه داشته باشه و گویا اساتید روانشناسی، دکتر همایونپور و دکتر عابدین، برای نقد فیلم حضور دارن، توی تالار ابوریحان.

در ضمن احتمالا زمان برگزاری اوایل اسفند خواهد بود.


نکته ی مهم اینکه خانم وفایی باید سریعا، با توجه به نتیجه ی نظرات شما دوستان، جواب کانون رو به اطلاع بچه های انجمن برسونن؛ پس خواهشمندیم که نظراتتون رو در اسرع وقت اعلام کنید.



با تشکر

منشی کانون


نظرات 12 + ارسال نظر
شکور شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 23:19

من مفصل با دبیر درمورد این مصداق خاص اکران های بزرگ صحبت کردم
به نظر دبیر این اکران، خیلی کم دردسر خواهد بود
من(که البته چنانچه عضو شورای تصمیم گیری باشم فقط یه رای دارم) با شروط زیر با انجام این اکران موافقم:
1- زحمت این اکران در حد یه اکران معمولی باشه(یا با اختلاف خیلی کم)
2- یکی از بچه های کانون روی سن به عنوان مجری یا هر چیز دیگه ای باشه و فرصت صحبت داشته باشه (پیشنهادم پرسیدن سوالات بچه هاست)
3- اگه واقعا قراره یه نقد روانشناسی بشه الکی نگیم منتقد بیاد
3- با توجه به اینکه ما در دو تجربه ی قبلی از همکاری با انجمن علمی روانشناسی (اکران های اثر پروانه ای و پارک وی) به شدت از سوء همکاری این دوستان گله مند بودیم، از تغییر رویه این انجمن مطمئن بشیم (یعنی اینکه نذاریم دوباره همه کارا رو ما انجام بدیم بلکه واقعا کارها مساوی انجام بشه)

بچه ها بیاید شما هم انجام این اکران بزرگ رو با این شروط بپذیرید
البته بازم میگم، این درخواست من همیشه با مخالفت همراه بوده ولی خواهش میکنم با استدلال و فکر حرفام رو رد کنید نه صرفا به خاطر حضور بازیگرها و جمعیتی که خواهد اومد باهاش موافقت کنید
در ضمن خانم محمدنژاد چرا پس نظرتون رو درمورد اون کامنتی که گفتید بنویسم نمیدید؟ بدید دیگه

الهه وفایی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 23:30

منم با شروطی که آقای شکوری گفتن موافقم

شکور مجدد شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 23:57

سلام
نیم ساعت از کامنت قبلی ام گذشته
من اطلاعات جدیدی پیدا کردم و متوجه شدم که به احتمال زیاد این اکران بدون حضور ما هم رخ میده
به این علت من بدجور میگم باید تو این اکران باشیم
من مخالف دو گروه اکران بزرگم
1- اکران های بزرگی که خودمون به وجودش میاریم و بدون حرکت ما اصلا رخ نمیده
2- مشارکت در ارکان هایی که خیلی سخیف هستن
الان ما فیلمی داریم که سخیف نیست + بدون حضور ما هم انجام میشه پس حتما توش مشارکت داشته باشیم
این نظر من با نظرات قبلی ام اصلا در تعارض نیست فقط من بسته به موقعیت ، صحبت هام ریزتر بیان میشه و جزئیات فکرم درمورد این مسائل رو بیشتر میگم
الان هم جزئیات بیشتری اومد وسط
پیشنهاد میکنم مجری طرح هم خانم محمدی باشه که این کارو دوست داره
اگه همه چی مرتب باشه و مشکلی نباشه هم من کمک میکنم خانوم منشی

الهه وفایی یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 11:51

بچه ها درباره اینکه آقای شکوری گفتن که ۲ همکاری قبلی ما با بچه های انجمن خیلی دلچسب نبوده و ما کم کاری هایی دیدیم که واقعا آزار دهنده بوده منم قبول دارم اما نکته اینه که گروهی که الان ژیشنهاد این کار رو به ما داده از دوستان و هم کلاسی های منن و من به شدت تاییدشون می کنم

مژده یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:03

من از همکاری های قبلی کانون با روانشناسی خبر ندارم و به همین دلیل نمیدونم که به قول آقای شکوری سو ء همکاری پیش میاد یا نه!

ولی با خبر بعدی آقای شکوری که گفتن چه با ما چه بی ما اکران میشه موافقم که ماهم همکاری کنیم....

با این نظر هم مبنی بر بودن یکی از بچه های کانون روی سن موافقم.... ولی اون شخص واقعآ باید همه جوره امادگی داشته باشه(هم از لحاظ روانشناسی/قدرت بیان/اطلاعات راجع به فیلم و... کلا همه جوره ok باشه )

الهه وفایی یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 12:04

راجع به کم بودن زحمتشم من با دوستانم که صحبت کردم این حس اعتماد در من ایجاد شد که زحمتی مث بیداری رویاها گردنمون رو نمی گیره یه چیزیه مث لطفا مزاحم نشوید
پس کجایید ملت؟؟
من امروز باهاس جوواب بدم

تهمینه یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 13:11

سلام.
من با مشارکت دراین اکران کاملا موافقم.
در ضمن آقای شکوری شما چرا انقدر تنبل بازی در میاری پدر من.
خب هر کار مهمی یه هزینه ای داره دیگه..
منظورم فقط این کار نیست مخالفتاتون با اکران های بزرگ دیگرو هم میگم
البته با شروط دیگه ای که برای این کار گذاشتید موافقم

امیر حسین یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 14:06

مطمئن اید از نظر بچه های غیر روانشناسی فیلمه سخیف نیست و جذابه؟
من فیلم رو ندیدم ولی بیلبورد ها و تیزرش احساس یه فیلم نه چندان جالب و اینا رو بهم داد

الهام محمد نژاد یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 16:04

با اطمینان خاطری که خانم وفایی بابت همکاری انجمن دادن و بنابر تجربیات آقای شکوری که موجب تایید ایشون در اکرانهای بزرگ شد من هستم همه جوره!!!

شکور یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 21:14

سلام
شکورم
1- به مهندس تقوی خوش تیپ: من اصلا سخیف بودن این فیلم روتایید نمیکنم پس هرکس سر سخیف بودن این فیلم حرف داره، حتما مطرح کنه. من این فیلم رو ندیدم و اگه واقعا این یه فیلم سخیف باشه، قطعا با همکاری تو اکران این فیلم مخالفم
2- به همه ی اعضای زنده ی کانون مخصوصا خانم سلیمیان: دوستان، برای اون فردی که قراره از جمع ما روی سن بشینه، رای گیری کنید. رای گیری. قطعا تمام ویژگی های مورد توجه خانم سلیمیان تو یک نفر از جمع ما وجود نداره
3- به خانم بشیری: من ادعا نکردم که در حال حاضر بازم سوء همکاری پیش میاد...!!! گفتم پیش اومده و شاهدش هم خانم وفایی... و حالا باید به عقلمون مراجعه کرده و سعی کنیم که از یه سوراخ دو که نه بلکه سه بار گزیده نشیم
4- به خانم وفایی: من نمیدونم زحمتی که برای بیداری رویا ها کشیدید چقده!!! اگه کمه که هیچ، اگه زیاده، بازم مخالف نیستم زیرا دیگه موضوع حضور ما تو اکرانیه که بدون حضور ما هم رخ میده . البته مگه فیلم، سخیف باشه که نباید همکاری بکنیم و شان کانون رو حفظ کنیم
5- به خان سلیمیان: دخترم به حرفای من دقیق دقت کنید... علت مخالفتم با اکران بزرگ، کم بازده بودنش بوده نه زحمت زیادش. یعنی اینکه ما میتونیم زحمت یه اکران بزرگ رو تو 5 اکران کوچیک با ماهیت عمیق تر پخش کنیم وگرنه مطمئن باشید من هیچ وقت از زحمت نهراسیده ام..... من این دندونا رو تو زحمت سفید کردم دخترم!

شکور یکشنبه 3 بهمن 1389 ساعت 22:09

1- آقا من اصلا این فیلم رو ندیدیم. نمیدونم سخیف هست یا نه.... تو کامنت اولم اشتباه کردم که تاییدش کردم، یه اشتباه لپی بود. ببخشایید. دوستانی که فیلم رو دیدن مطمئنمون کنن که سخیف نباشه
2- تو کامنت قبلی ام تو مورد دوم خانم سلیمیان رو با خانم بشیری اشتباه کرفتم، گرچه زیاد فرقی نداره، همتون مث نوه هام میمونید

جهان یکشنبه 22 آبان 1390 ساعت 20:58

دوست داشتم خییییییییییلی چیزا بنویسم ولی حیف که قول دادم........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد