کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

وقایع اتفاقیه 2

پیرو فرمایشات دوست و برادر گرامی جناب آقای شکوری مبنی بر شرح امور جاریه کانون لازم دونستم بگم که کلاس نقد با جناب پوریا هم که قرار بود من و نیلوفر پیگیری کنیم به همراهی الهام و مژده هم در دست بررسیست....

چند صباحی پیش با دکتر کاظمی هم صحبت کردم و ایشون هم به شرط و شروطی پذیرفتن تا هفته آینده هم با استاد صحبت می کنیم و نتیجه رو متعاقبا اعلام می نماییم.


و السلام و علیکم و رحمه الله و برکاته

نظرات 9 + ارسال نظر
شکور یکشنبه 26 دی 1389 ساعت 23:19

دوستان
احتمالا منظور از -من- در این متن شخص دبیر است

با عرض خسته نباشید به همه ی از امتحان جان سالم به در برده ها

[ بدون نام ] سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 21:57

مرسیییییییییی خانم دبیر از پیگیری هاتون!!!!!!!!!

الهام محمد نژاد سه‌شنبه 28 دی 1389 ساعت 22:01

با عرض پورش فراموش کردم اسمم رو بنویسم!! اون کامنت لبریز از قدر دانی برای اینجانب میباشد
بازم ممنون دبیر گرامیییییییییی!!!!!!

صفایی چهارشنبه 29 دی 1389 ساعت 21:04

فکر میکنم بنا بر این شد که کلاسه پوریا موجبه کنسل شدنه عقیقی نشه و چون گفتیم عقیقی در بهار اوکی داده با پوریا هم بذاریم...بحث کوپن....امیدوارم کلاس عقیقی کنسل نشه

مژده پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 19:15

من اولویتم با سعید عقیقیه...کلاسه نقده امیر پوریا باعث نشه اون کلاس تشکیل نشه حیف میشه

الهه وفایی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 19:26

بچه ها من این پست رو برای رای گیری نذاشتم
من له دکتر گفتم و ایشون گفتن که کنسل نمی شه منم امیدوارم کنسل نشه
به هر حال من پیگیریهامو طبق رای گیری شروع کردم

الهه وفایی پنج‌شنبه 30 دی 1389 ساعت 19:32

در ضمن مسئول محترمه آرشیو
بنده بسیار بسیار بسیار از لطفتون ممنونم
شما جدا یه دونه ای

صفایی شنبه 2 بهمن 1389 ساعت 11:36

من این کامنت رو برای رای گیری نذاشتم....منظورم این بود که حالا که زحمت میکشید و پیگیره کلاسه پوریا هستید در کنارش کلاسه عقیقی رو هم به دکتر یاراوری کنید و اوکیشو بگیرید که کنسل نشه...چون این کلاسها به طوره موازی مطرح شدن و بچه ها موافقت کردن

اوکی یاد آوری می کنم

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:43

خسته نباشید..........کاش دوره امتحانا به همین سرعت میگذشت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد