کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

یادداشت های یک نیروی تنها و شاکی

دوستان سلام


من شدیدا در پی سر و سامون دادن آرشیو بوده و هستم تا الآن "محصولات کانونی" کامل شده و به ثبت رسیده

از بعضی دوستان گله دارم شدیدا!!!!!!!

بابا من یکبار به صورت مکتوب در وبلاگ و بارها شفاهی از دوستانی عاجزانه درخواست کردم که هرچی cd  و dvd دستشونه در اسرع وقت تحویل کانون بدن تا من 2 2تا 4 تا کنم ببینم بر چه اساسی این فیلم ها رو دسته بندی کنم؛ که دوستان هیچ!هیچ! وقعی بر صحبت بنده ننهادند

 اگه فقط چیزی به اسم آرشیو میخواین فردا که نه ،تا آخر هفته با هر رنج و مشقتی که شده حاضر میکنم ؛ اما اگه یه آرشیو درست و حسابی میخواین تحویل بگیرین باید تا ابتدای ترم دیگه صبر کنید؛ چون قصد داشتم که توی تعطیلات بین دو ترم کار رو به اتمام برسونم

حالا خودتون قضاوت کنید


  "دختری با چشمان گریان"

مسئول آرسیو

نظرات 8 + ارسال نظر
الهه وفایی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:50

سید آروم باش
صبر می کنیم

شادی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 23:27

من قول می‌ده اهام بیارم فیلمهارو قووووول

[ بدون نام ] سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 01:02

کاملا متقاعد شدم صبر می کنم

مژده سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 20:50

یه خسته نباشیه خیلی بزرگ بهت میگم....
تو اسمت تا اخرین روز وجود کانون تو ذهن ها و قلبهای بچه ها حک میشه... تو با این کار بزرگت جاودان شدی...
کانون از داشتن تو به خودش میباله....

مژده جمعه 10 دی 1389 ساعت 21:25

بچه ها چه خبره؟؟؟؟!!!!
چرا دیگه تو وبلاگ چیزی نمینویسید؟؟؟؟؟

محمد فرامرزی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:15

الآن یعنی منم باید فیلم بدم به کانون؟

خیر!!
منظورم دوستانی بودن که از آرشیو کانون چیزی دستشون بود
اما شما هم قرار بود آرشیوتون رو بیارین تا برای آرشیو کانون رایت کنیم
که اخیرا dvd خام برای کانون رسیده
احتمالا بعد از اتمام امتحانات ازتون بخوام که یه روز فیلماتون رو بیارین
ممنون

مژده پنج‌شنبه 16 دی 1389 ساعت 16:49

من هرروز به وبلاگ سر میزنم هااااا....

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:43

استفاده از dvd در کانون منسوخ اعلام شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد