کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد من

یه پیشنهاد دارم

با توجه به اینکه بچز کانون فقط توی این تایمِ که سر و کلشون توی کتاب می ره و وقت توی این دوران کیمیاس خواهشمندم به پیشنهاد این حقیر توجهات کافی مبذول بدارید.


به نظر من یه جلسه دیگه برای مشخص شدن برنامه های ترم بعدی نیازه ولی بهتره یه سری از نظرامون رو از طریق وبلاگ جمع و جور کنیم....


خلاصه اینکه به نظر من بچه ها فیلم های خارجی ای رو که فکر می کنن مناسب پخش توی دانشگاست رو انتخاب کنن و توی این پست کامنت بذارن تا جمع . جورش کنیم

سر زدن به وبلاگ از اهم کاراتون باشه تو ی این هفته....

تاکید می کنم

سر زدن وبلاگ توی این هفته باهاس کانه استامینوفن صبح ظهر شب باشه

عزت زیاد


نظرات 7 + ارسال نظر
امیرحسین دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 21:56

چشم.
فعلا Elephant تو ذهنمه بقیشو بعدا می گم

شکور دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 23:24

علت این گنده بودن »من« تو این پست رو نمیدونم
شاید باید لفظ «پیشنهاد» یا «نظر» بولد میشد

شکور مشکوک

الهه وفایی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 23:27

علتش اینه که منظور نویسنده رو برسونه
چون نویسنده که بنده باشم می خواستم تاکید کنم این ژیشنهاد یه نفره که منم

چی میگه؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!! سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 12:08

قابل توجه دوستلنی که میگن من نیستم::::::::
ح ا ض ر ح ا ض ر ح ا ض ر

مدیر تولید آینده سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 20:36

منم حااااااااضر....

سعید پشت مشهدی شنبه 25 دی 1389 ساعت 11:45

خارجی: مترجم بین المللی

ایرانی: رسم عاشق کشی در شهر خبری نیست هست

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:43

آخی!!!!!!نسیم رویت شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد