کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

سفر

سلام

من وفایی ام

دبیر غایب از نظرها

که بسیار مشتاق دیدن روی ماه کانونه اگه دست تقدیر 12 تا 1 های شنبه رو براش پر نکنه

غرض از سیاه کردن این پست وبلاگ جدا از حال و احوال نکته مهمیه که تا فردا باید نتیجه رو به امور فرهنگی اطلاع بدم

گویا قراره نهاد رهبری فعالین فرهنگی رو ببره یه سفر مشهد

گفتن که 4 نفر از هر کانون (2 دختر و 2 پسر) سهمیه هست

زمان احتمالیش هم اواخر بهمن و اوایل اسفنده

ازونجاییکه اکثر بچه های فیلم و عکس و تئانر این وبلاگ رو چک می کنن کسایی که  به اومدن به این سفر تمایل دارن اعلام حضور کنن

ببینیم چند نفریم

اگه تعداد زیاد بود احتمالا فردا طبق قرعه کشی دوئل خواهیم کرد.....

تاکید کارشناسمون این بود که حتما تا فردا باید اسامی رو بدیم

نظرات 6 + ارسال نظر
الهه وفایی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:06

تا الان من و نیلوفر و آقای محیط اعلام آمادگی کردیم
بقیه هم بگن تا یه راه حلی بیابیم

الهام محمد نژاد دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:16

وای ی ی ی ی!!!!!!!!! من مشهد میخوام
بعضی اوقات افسوس میخورم که چرا دوئل کردن تا این حد منسوخ شده

تهمینه دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:53

آقا منم هستم

شکور دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 23:27

هیچی نمیره بدون من و عطار
بگید سهمیه رو به بیست نفر افزایش بدن

مشهدی شکور مشتاق

محمد فرامرزی چهارشنبه 15 دی 1389 ساعت 23:10

فک کنم آقای پشت مشهدی از همه لایق تر باشه
ولی من هم بدم نمیاد برم.

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:43

یعنی میشه امسالم ببرن امام رضا؟؟؟؟؟؟؟؟قول میدم دیگه فکر درس خوندنم نکنم و فقط فعال کانونی بشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد