کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

چند سوال؟

اول اینکه تا آخر ترم دیگه جلسه نداریم؟ پس جلسه برای برنامه ریزی برای ترم بعد چی؟ 

دوم اینکه جلسه سه شنبه برای دادن طرح ها ساعت چند؟ 

سوم اینکه بالاخره طرح بدیم یا فیلمنامه؟ 

چهارم : بالاخره کی آرشیو کانون کامل میشه؟ 

پنجم : کی و چه ساعتی میریم به کانون سینماگران جوان؟ 

 

 

پشت مشهدی

نظرات 8 + ارسال نظر
مژده دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 17:39

سلوووووم.... خوبید بچه ها؟!
دلم براتون تنگ شده...
میخواستم بگم من دیگه زیاد نمیتونم بیام کانون
سرم یکم شلوغ شده... ولی قول میدم تند تند بیام به وبلاگ سر بزنم....
راستی آقای شکوری زیارته شما هم قبول

مژده دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 17:40

راستی یه سوال:ساعت شروع کلاس کارگردانی دقیقآ ساعت چنده؟!!

شکور دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:55

اول: داشتن یا نداشتن جلسه به رای بچه ها بستگی داره - پیشنهاد من اینه که حداقل یه جلسه دیگه برای برنامه ریزی ترم بعد داشته باشیم و بقیه جلسات از طریق وبلاگ انجام بشه

دوم: فراموشکار شدی ها! گفتم که - ساعت دو کانون فیلم باش که همه با هم ساعت ۳ بریم امور فرهنگی

سوم: ای خدا - صدبار گفتم - تو یه برگ آچهار بنویس آنچه میخواهی بنویسی
من پیشنهادم طرح فیلمنامه ی داستانه

چهارم: اینو باس از خانم محمدی پرسید.

پنجم: واقعا فراموشکار شدی! گفتیم که - بعد از جلسه ی امور فرهنگی با هم میشینیم درموردش صحبت میکنیم

به خانم بشیری دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 19:59

اول اینکه: سلامت باشید
دوم اینکه: ایشالا بیاید کانون- هم شما هم دوقلوهاتون

الهه وفایی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:00

مژده
کجا به این زودی؟


وبلاگ جای خودش...
ترک کانون مو جب مرض است.......
دیگه ازین حرفا نزنیاااا

الهه وفایی دوشنبه 6 دی 1389 ساعت 22:04

کجایی مسئول آرشیو ؟؟؟
دوستان سوال دارن

به شدت تاکید دارم که اگر همه مموافقن یه جلسه برگزار کنیم
اما توی هفته آینده
قبل یا بعد از کلاس کارگردانی

طی هفته هم وبلاگ رو مغتنم بشمماریم تا مباحثو یه ذره سر و شکل بدیم فقط بحثا بمونه برای جلسه

مژده سه‌شنبه 7 دی 1389 ساعت 20:41

مرسی الهه جون.... تو که میدونی من واقعا ۲س دارم بیام.... تمام سعی خودمو میکنم....

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:41

همیشه تو کانون تصمیم گیری میشه.............اما عملی شدنش انقدر طول میکشه که همه فراموشش میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد