کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

فاینالی...The Cove

دوستان عزیز  

سه شنبه ۷ دی ماه 

 ساعت ۱۲ تا ۲  

فیلم مستند The Cove  

...را در کانون می بینیم و امیدوارم همه ی شما اندازه ی من مسئله تون بشه "نمایش عمومی" این فیلم!!! 

 

لطفا هرکی می یاد comment بده. 

 

شادی

نظرات 4 + ارسال نظر
شادی شنبه 4 دی 1389 ساعت 22:16

من می‌یام.

شکور شنبه 4 دی 1389 ساعت 22:43

به حول و قوه اله می آییم

[ بدون نام ] شنبه 4 دی 1389 ساعت 23:07

من خیلی خیلی دلم می خواد بیام اما بیاد ببینم دست زمونه واسم چی می خواد...
پیشنهادم اینه که ویدیو پروژکتور رو از امور فرهنگی بگیریم . توی کانون تئاتر اکران کنیم

الهه وفایی

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:41

شادی خانوم الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آهان همون خانومه که تو فیلم آقا پشت مشهدی آدامس می جوید؟؟؟؟؟؟

بله الان فارغ التحصیل شدن.
فک میکنم رفتن خارجه.

فرامرزی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد