کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

در کانون خبری نیست،هست؟؟

یاران با وفای وبلاگ کجاستید؟

خبری نیس ازتون چند وقته............



بچه ها امیدوارم کامنت منو در باره جلسه شنبه نخونده باشید که اگر خونده باشید و هیچ عکس العملی نشون نداده باشید دلمان همی خواهد گرفت...............

دوستان در کامنت مذبور اینجانب تاکید ها بکردم و فغان ها بر آوردم در باب اهمیت جلسه تعیین برنامه های ترم آینده.........

القصه همین کفایت می کنه که به نظر من جلسه تعیین برنامه ها خیلی پر اهمیته و نیازمند یه وفت خالی درست و حسابیه حدودا 3 ساعت(چونه نزنید که من این موهامو توی آسیاب سفید نکردم تجربه می گه 3 ساعت کم هم هس)

از تمامی دوستان و همراهان و صاحب خانه های کانکس 5 عاجزانه در خواست می کنم که پیشنهادای خودشونو درباره چگونگی برگزاری جلسه همین جا قید کنن که تا فردا شب تصمیم بگیرم...........

بازم تاکید می کنم این جلسه خیلی خیلی مهمه..........

نظرات 4 + ارسال نظر
الهام محمد نژاد جمعه 3 دی 1389 ساعت 19:43

من روز شنبه ساعت ۱۲ تا ۳ رو پیشنهاد میکنم

در ضمن:
بچه ها کجایین!!؟؟
بابا!! ما ز یاران چشم یاری داشتیم!!!!

امیر حسین جمعه 3 دی 1389 ساعت 21:22

پیشنهاد من اینه که طی چند جلسه ی یک ساعته این کار را انجام دهیم. هم زمان فکر کردن بیشتره هم بازده بالاست چون 3 ساعت خسته کننده است.

من مخالفم تا امتحانا شروع نشده بهتره این بحث فشرده جمع شه تا اگه کارای مقدماتی هس مث تهیه فیلما و تاییدشون توی فاصله امتحانا انجام بشه
ست کردن چند تا جلسه که همه باشن و اینا توی زمان کم ممکن نیس......

شکور جمعه 3 دی 1389 ساعت 23:41

من فعلا فقط میدونم که شنبه باید بحث فیلمنامه های اون شش نفر بررسی بشه

جهان جمعه 20 آبان 1390 ساعت 11:41

واو............اوهو..................آخ آخ آخ آخ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد