کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قتل مکن

سلام  

با توجه به استقبال بچه هایی که تا الان دو فرمان از ده فرمان رو دیدن و خیلی خوششون اومده

شنبه ساعت ۳ قتل مکن/کیشلوفسکی از مجموعه ی ده فرمان رو پخش میکنم . 

 

دوستان اعلام حضور فراموش نشه. 

 

امید صفایی

نظرات 9 + ارسال نظر
الهه وفایی پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 20:11

من ۳۳٪ می تونم بیام
۶۰٪ نمی تونم بیام
۷٪ باقی مونده رو متعقبا اعلام می کنم

امید پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 20:39

۱۰۰٪ خوشحال میشیم باشید

الهام محمد نژاد پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 22:51

هستم بدجور!!!!!!!!!!!

شکور پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 22:57

من دیدم این قسمت رو
خودمم پخش کردم تو سال اول کانون
ولی دیدنش باعث زنده شدن خاطراته
اگه بتونم میام

مژده جمعه 26 آذر 1389 ساعت 22:04

من فردا میام راجع بهش صحبت میکنم...

شادی شنبه 27 آذر 1389 ساعت 20:20

هه هه امروز که ما بودیم که کسی نبود! اما خیلی دمتون گرم! فرمان ۴ و ۵ ۶ و ۷ خیلی هستم!!!!

Mirror یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 03:44

yadesh bekheyr shabe avvali ke man umadam in weblog hich posti nadasht hanuz va jomleye sar dare weblog ke be sharafemun ghasam...bud ke neshun midad ke weblogiye por jonbo jush.

dardodeli bud az tarafe yeki az rofaghaye kuchike elahe ba baro bache azize kanune film!!

دوقولو ها یکشنبه 28 آذر 1389 ساعت 22:39 http://filmclub-sbu.blogsky.com

فرمان بعدی کیه؟

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:12

اکران خصوصیای امسالو فک کنم باید چند باره کرد چون تعدادمون زیاده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد