کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

شنبه

کسی هس نخواد جلسه ی شنبه رو بیاد؟

یادتون نره که این جلسات خاص، چیزیه که قرار گذاشتیم مستمر باشه

نه اینکه حتما باید کاری باشه

به نظر من اولین هدف جلسات مستمر شنبه اینه که مطمئن باشیم هنوز کانون فیلم وجود داره

هدف بعدی، آگاهی از اینه که مصوبات قبلی در چه مرحله ای از اجران

هدف دیگرش هم اینه که اعضا همدیگه رو ببینن که باعث انسجام کانون میشه

یه هدف بسیار مهم هم اینه که صرف خود جمع، گهگاه باعث این میشه که فکرایی به سرمون بیاد که به درد کانون بخوره

...

اعلام حضور هم بد نیست اگه انجام بشه


شکور...


نظرات 7 + ارسال نظر
الهام محمد نژاد پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 00:22

حاضرررررررررررررر!!!!!!!!!!!! به نظر باید جلسه ی مهمی هم باشه چون قراره برنامه های ترم دیگه مشحص بشه

الهه وفایی پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 00:51


این یعنی اینکه منم میام

به خانم محمدی پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 14:45

قراره برنامه های ترم بعد مشخص بشه؟؟؟؟!!!!
جدی میگید؟
من که مخالفم
به نظر من برای این موضوع (مشخص شدن برنامه های ترم بعد) باید یه اعلامی از قبل صورت بگیره تا هرکس چند روز روش فکر کنه
من پیشنهاد میکنم یکی از چیزایی که تو این جلسه گفته بشه این باشه که برای جلسه ی بعدی دوستان نظراتشون رو برای برنامه ی ترم بعد اعلام کنن
این موضوع بیش از این ها مهمه که یهو بریم درموردش صحبت کنیم
توجه داشته باشید که برای برنامه ریزی ترم بعد اون دو جلسه ی مهم باید با مسئولین انجام بشه که هنوز انجام نشده
اتفاقا با خانم وفایی هماهنگ کردم که شنبه یا یکشنبه این جلسات رو برگزار کنیم
موضوع اون جلسات، کوپن فیلمسازی و مجوز نمایش هاست

با تشکر از پیگیر خودم و خانم محمد پور
خودم،شکور

الهه وفایی پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 14:58

اینکه یکی از اعضای پیگیر کانون از حالا به فکر برنامه ریزی برای ترم آیندست خیلی جای خوشحالی داره برای شخص من
ولی فکر می کنم بهتره این برنامه ریزی بعد وا کندن سنگامون باشه خیلی بهتره
بندازیمش جلسه بعدی بچه ها هم فرصت بیشتری برای فکر کردن د ارن

امید پنج‌شنبه 25 آذر 1389 ساعت 18:07

هستم

فربد جمعه 26 آذر 1389 ساعت 21:45 http://farbodsfairytale.blogfa.com

من فربد هستم، چون وجود دارم یا برعکس. حضور دارم، سرفه می‌کنم و یا هر کار ِدیگه‌ای که لازم باشه.

فردا خدمتتون می‌رسم با کوله‌باری از رنج و دلتنگی؛ حسرت از نبودن در اکران‌خصوصی‌ها، و شرم از جلوه ندادنِ برقِ چشم!

فربد پیشنهاد هم داره: ساعت و موقع اکران‌‌خصوصی‌ها رو کمی دقیق‌تر هم بگید هر بار؛ شاید بشه جا داد و سیاره رو برای لحظاتی به دیگران سپرد و به خود رسید و ده‌فرمان دید و رشد کرد!
یعنی دلم می‌خواد بیام، و این مستلزم دونستن زمان اکران‌ها با دقت بیشتره.

عمر بیشتر برای سردبیر، صبر بیشتر و قبولی برای عموشکور(؟)، افق گنده‌تر برای امیدجان، ذوقِ بیشتر برای جناب کشلوفسکی، موی بیشتر برای جناب دکتر کاظمی، و فعلن همین‌ها رو می‌خواهم.

پ.ن: چون نمی‌دونستم واسه بقیه چی بخوام کرَمم محصور شدا. خواسته‌های مکتوب خود رو تا هفته‌ی دیگه به فربد تحویل بدید یعنی.

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:13

من هم آرزوی حضور دوباره برای آقا فربد بیگیلی بیگیلی را دارم......(موهاشو میگم)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد