کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

غلاف نیمه فلزی

سلام

امروز دوشنبه بود

آقای پشت مشهدی فیلم مرز از فرانسه رو نشون دادن

یه جلسه هم برای تشکر و یه خداحافظی کوچولو با یکی از دوستان کانون داشتیم

جلسه ی مفصلی بود

من بودم و امید و دبیر و دوقلوهامون (بازم فامیلیشون رو یادم رفت)،خانم بشیری، خانم سلیمیان، خانم محمد پور نزاد زاده ملکی اصل سراج الدین جشبقانی، زین العابدینی(بعد از مدت ها) ، تقوی، محیط، خانم مردیها، آقای پشت مشهدی

 

ولی همچنان چند نفر از دوستان کاملا دیگه کانون نیستن

نه حضور فیزیکی نه وبلاگی

کسی خبر داره خانم قاهری و خانم آقایی کجان؟

همینطور فربد و آقای فرامرزی

اگه نمیاید کانون حداقل تو وبلاگ یه سرفه ای بکنید نگران نشیم خوب

با تشکر

شکور نگران

نظرات 5 + ارسال نظر
منم همینطور دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 20:01

منم برام سوال پیش اومده که این دوستان کجان پس
.
.
.
.
شکور پرسان

دوقولو ها دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 20:08 http://filmclub-sbu.blogsky.com

بازم فامیل ما رو یادتون رفت

الهام محمد نژاد سه‌شنبه 23 آذر 1389 ساعت 21:36

آقای شکوری با نسبت دادن این پسوندها من کم کم دارم به شجره نامه ی خانوادگیمون شک میکنم!!!!

الهه وفایی چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 15:46

منم برای دیدن دوستان غایب بسی دلتنگم

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:13

ادیب زاده ی مارم پیدا کردید خبر بدید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد