کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

نظرگاه نامه (نسخه تصحیح)

با سلام


منشی زادگان هستم


قصد داشتم روز سه شنبه یه فیلم* فوق العاده در اکران خصوصی پخش کنم اما...!!!!

اماشو دیگه نمی گم اگه دوست داشتین خودتون جویا بشین...


خیلی فیلم خوبیه و پیشنهاد می کنم از دست ندین



در نهایت با توجه به در نظر گرفتن هدف از اکرانهای خصوصی و صحبتها و نقدهای هرچند کوتاه اما خوبی رو که به دنبال داره و یه جورایی پویاییه کانون رو منجر میشه از شما دوستان عزیز میخوام که نظراتتون رو راجع به پیشنهادی که در ذیل ذکر میکنم ارائه بدین:



ـ بیاین فیلمو ازم بگیرین و خودتون در منزل مشاهده کنید و یه روز تو کانون دربارش صحبت کنیم و تبادل نظر داشته باشیم


خوب باشید


*  eternal sunshine of a spotless mind   (تابش ابدی یک ذهن پاک)

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور قمی یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 23:31

اول اینکه لطفا این مطالب رو تو وبلاگ ننویسید
حواستون نیستا
این وبلاگ رو هر کس میتونه بخونه

دوم اینکه اگه این ایرادات رو نمیشه همگانی دید، پس جدا کردن خانم ها و آقایون هم نمیتونه مشکل رو حل کنه
مگه اینکه مشکلات مربوط به پوشش باشه که فقط خانم ها میتونن ببینن

شکور خوشحال یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 23:32

بسیار بسیار خوشحال و مسرورم که یک عضو اومده اینطوری مفصل صحبت کرده
البت انتقادهای بالا هم هست

به آقای پشت مشهدی انتقاد دارم که چرا مثل من و امید و خانم محمد پور زاده نیومد اعلامیه اش رو تو وبلاگ بزنه

شکور خیلی خوشحال یکشنبه 21 آذر 1389 ساعت 23:49

بازم خیلی خوشحالم که خانم محمد نزاد پور زاده گان منش تهران زاده ی اصل کم کم دارن به جرگه ی اکران خصوصی کنندگان اضافه میشن
تا امروز عمو عطار با دو اکران ترمیناتور۲ و اخرین موهیکان در صدر جدوله
امید و من هرکدوم با یک اکران
و خانم محمدی و آقای پشت مشهدی هر کدام با یک اقدام به اکران در تقیب عمو عطار هستند
پیشنهاد میکنم بقیه بچه ها هم این کارو بکنن
فاض میده

امیر حسین دوشنبه 22 آذر 1389 ساعت 23:33

بسیار بسیار بد که این فیلم رو پخش نکردید یکی از بهترین فیلم نامه هایی که در زندگی دیدم کلا من عاشق فیلمنامه نویس اون فیلمم و فیلم های دیگه اش رو پیشنهاد می کنم ببنید.
مشکل سانسوری هم نداشت نمی دونم چرا این حرف رو می زنید.
من نسخه ی bluray اون فیلم رو دارم حتما می آرم کانون که با کیفیت خوبش رو هرکس می خواد ببینه
باز هم روحم را شاد کردید با این پیشنهاد از این کارا بیشتر هم بکنید

الهه وفایی چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 15:44

من هم گفته بودم این یکی از یلای زندگیمه
اگر میشد که پخش بشه واقعا عالی بود....
دیدنشم به همه توصیه می کنم

شکور چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 17:21

اگه احساس میکنید این فیلم مشکل سانسوری نداره خوب پخشش کنید ما هم ببینیم دیگه
چرا بین علما اختلافه؟

پرت و پلا نامه چهارشنبه 24 آذر 1389 ساعت 17:26

دوستان
ممکنه نظرات اول من برای این مطلب به نظرتون پرت و پلا باشه
توجه کنید که به دلایلی با هماهنگی خانم منشی زادگان منش متن وبلاگ اصلاح شد
به همین علت صحبت من پرت و پلا میاد
با تشکرات معوقه
شکورالدین بلخی

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:14

نه دیگه شکورالدین قمی شاهسونی!!!!!!!!!!ناراحت نشین شوخی بود.........................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد