کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

پیشنهاد، شنبه، و چند داستان دیگر

من خواهش میکنم هر وقت اگه میاید وبلاگ رو چک میکنید، حتما حداقل با گذاشتن یه پیغام این پیگیری رو به نظر بقیه ی دوستان هم برسونید

از طرفی هم پیشنهاد میکنم که آدرس وبلاگ رو به دوستاتون هم بدید که اگه میخواستن از برنامه های کانون مطلع بشن، بتونن

درمورد جلسه ی بسیار حیاتی و مهم شنبه هم دیگه تاکید نمیکنم

.

.

.

گفتم که تاکید نمیکنم

.

.

اصرار نکن؛

شکور

نظرات 6 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 21:34

مگه میشه من جلسه نیام
هستمت

مژده چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:20

بچههههههه هااااااا من اومدم به وبلاگ سر زدم!!!!

در مورد جلسه هم باید بگم که من که همیشه اومدم و میام و خواهم امد!!!!
غیبت انچنانی هم نداشتم تا حالا!!

الهام محمدنژاد چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:45

حاضر!!!!!!!

مژده چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 20:44

من ۲باره اومدم سر زدم به وبلاگ...

امیرحسین پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 00:32

وجود

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:15

نمیدونم چرا از این که توی این پست خواستید بچه ها به وبلاگ سر بزنن خندم گرفت!!!!!!!!!!!اصلا نمی دونم!!!!!!!!!!در هر حال
می خندیییییییییییییییییییییییییییییییییییییم.......

همین الانشم که بیست آبان 90 هست، با توجه به کثرت اعضا، سر زدن ها خیلی کمه
شکورم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد