کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران خصوصی - قسمت دوازدهم!!!

سلام

شکورم

امروز عطار ترمیناتور 2 رو پخش کرد

و چه اشک ها ریختیم و چه فریاد ها برآوردیم

از حس نوستالژیک دارم خفه میشم

من بودم و عمو عطار، امید بابا، خانم منشی و دوستشون، دبیره ی گرام، خانم بشیری به همراه دوقولوهاشون.

اوایل فیلم محیط و خانم مردیها هم بودن

راستی خانم آقایی خیلی کم پیداست

تقوی و خانم نعیمی و فربد هم ناپدیدن

فردا ایشالا ساعت یازده ونیم پایه باشید انیمیشنه رو ببینیم که فوق العادس

بعدشم که بالاخره کلاس کارگردانی شروع میشه

شنبه شاید بعد جلسه تاتر قم رو بذارم-از همین الان بگم که شنبه جلسه ی مهمیه، حتما همه بیاید

یکشنبه ده فرمان کیشلوفسکی رو امید پخش میکنه

دوشنبه شاید آلیس در سرزمین عجایب تیم برتون رو من پخش کنم

حواسم نبود، احیانا دوشنبه یه فیلم ژانر ترسناک رو آقای پشت مشهدی پخش کنه

نظرات 5 + ارسال نظر
امید سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 21:03

خیلی اکران خوب بود
یاده بچه گیام افتادم که عشقه آرنلد و فرانکی بودم
اصلا هم قبول ندارم که این فیلما با اکرانه خصوصیش اعتباره هنری کانون رو زیر سوال میبره

مژده چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:14

منم باهات موافقم امید....
با اقای شکوری هم درمورد ناپدید شدن نسیموووووو و امیرحسین موافقم... کجاهایییییید؟؟؟؟
خواهش میکنم فیلم ۲شنبه ژانر ترسناک باشه...

الهام محمدنژاد چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:58

آقای شکوری استعمال کلمه ی (دبیره) در زبان و ادبیات فصیح فارسی غلط میباشد و صحیح آن (دبیر)؛ خیلی سعی کردم جلوی خودم را بگیرم اما چه کنم که تعصب حرفه ای مجال نمیدهد.... آه خدای من!!!!

به خان محمد پور نزاد زاده زاده ی ۰۰۰ پنج‌شنبه 18 آذر 1389 ساعت 18:30

تشکر میکنیـــــــــــــــــــم

شکور

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:16

آفرین الهام!!!!!!!!!!
آقای شکوری پارسی را پاس بدار عربی را زاپاس!!!!!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد