کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کیشلوفسکی

سلام به بر و بچه های کانون 

من میخوام در طول چند اکران خصوصی ده فرمان/کیشلوفسکی رو پخش کنم اگه پایه باشید 

سعی هم کردم فیلمی باشه که هم کسل نکننده باشه هم بچه های کانون که بیننده ی تخصصی و خاص فیلم هستن یه جورایی از این دست فیلمها ببینن (کلا خوبه).قابل توجه بابا شکور و اگه خودمون این فیلمهای شاخص سینما برامون اصلا جالب و قابل توجه نباشه دیگه چه توقعی از بچه های دانشگاه داشته باشیم که بیان تالار و این فیلمها رو ببینن (البته احتمالا خیلی ها دیدن ولی ارزش دو بار دیدن داره)  

اولین اکرانش یکشنبه/ساعت ۲ اونایی که میتونن و پایه ی دیدن همچین فیلمایی هستن اعلام حضور کنن

 

امید صفایی

نظرات 8 + ارسال نظر
شکور دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 20:11

امید بابا! از من پایه تر نخواهی یافت

امید دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 20:18

به عنوانه پسره ارشده کانون ممنون از پایگیت بابا

امیر حسین دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 21:58

بسیار کار خوبیه برسم حتما میام

الهه وفایی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 22:42

آدم لذت می بره این جوونا رو میبینه که در راستای ارتقا سطح فرهنگی کانون می کوشن
ما که دیگه بوی الرحمنمون بلنده
خسته نباشید بچز

الهام محمد نژاد سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 09:26

خیلی پیشنهاد خوبیهههههههههه!!!

محمد فرامرزی سه‌شنبه 16 آذر 1389 ساعت 15:23

هستم

مژده چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:02

اگه کاری برام پیش نیاد حتما میام اقای کارگردان...

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:16

وا حسرتااااااااااااااااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد