کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

اکران خصوصی3

سلام

شکور هستم

امروز یهو عطار اومد گفت که بیا بریم یه فیلم ببینیم

من پایه بودم و تصمیم گرفتم که به هرکی میشه هم بگم که اگه میخواد با هم ببینیم

متاسفانه خانم نعمیی گوشیش رو جا گذاشته بود برا همین ایشون و فربد خبر دار نشدن

خانم سلیمیان، من ، عطار، و مشهدی بودیم

علی محیط اواخرش رفت

خانم مردیها هم شروع نشده

فردا ایشالا ترمیناتور 2

پس فردا ایشالا راز کولز

یکشنبه مث اینکه امید میخواد یه فیلم پخش کنه

و دوشنبه آقای مشهدی

بر و بچه ها پایه باشید.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
سعید پشت مشهدی چهارشنبه 17 آذر 1389 ساعت 11:16

من کاملا پایم دوشنبه یک فیلم بسیار خوب فرانسوی می خوام پخش کنم لطفا شما هم پایه باشید

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:16

منم اکران خصوصی میخوام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد