کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قابل توجه بر و بچه های علاقه مند اکران خصوصی-قسمت دوم

سلام

من شکورم

آقا، یه طرحی داره عطار که من بدجور پایه اشم

میخواد فیلمهای تاثیر گذار و خاطره انگیز و نوستالژیک سینما رو (هرچند تکراری) پخش کنه

سه شنبه، ساعت دو و نیم، پخش یکی از دو  فیلم: ترمیناتور 2 یا آخرین موهیکان

من ترمیناتور رو بدجور پایه ام

رفقایی که میخوان این فیلمو برای بار هزار و دویستم البته با کیفیت بالا ببینن، اعلام وجود کنیدیم....

نظرات 6 + ارسال نظر
پشت مشهدی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 10:26

کاملا با پخش فیلم تجاری ترمیناتور ۲ مخالفم با این کار رسما اعتبار هنری کانون رو زیر سوال می بریم فکر کنم بهتر باشه به جاش چند تا فیلم مستقل اروپایی جدیدو که تو جشنواره کن و ونیز جایزه بردند رو اکران خصوصی کنیم خودمم فیلم هاشو میارم!

محمد فرامرزی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:19

شل و پلشم ایفتیضاح

مژده و دوقلوها دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 17:43

ما سه تا پایه ایییییییم...
فقط یه مشکلی هست! ما تا 3 کلاس داریم.... تمام سعیمون رو میکنیم که بپیچونیم ولی اگه نشد صبر کنید دیگه.... باشه؟؟؟؟

شکور دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 19:19

نظر آقای مشهدی درمورد ترمیناتور کاملا محترمه
ولی من و عطار کشته ی این فیلمیم
در مورد امکان مخالفت یا موافقت هم باید بگم که خودتون میدونید، وقتی کسی تمام کارای یه اکران رو به عهده میگیره، امکان مخالفت وجود نداره، مگه انجام اون کار، جلوی کار دیگه ای از کانون رو بگیره، آقای مشهدی، شما بیا فیلم بهتر بیار، من پایه ام تا ته...
به عمل کار برآید، به کنعان غم مخور...

امید دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 20:05

یعنی چی من دقیقا قبل از دو نیم میتونم
نامردا جایه منم خالی کنید با یک دقیقه سکوت و یه گل سرخ

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 18:17

بَه!!!!!!!!!!آقا فرامرزی دیده شدی!!!!!!!!پارسال دوست امسال آشنا...........

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد