کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

قابل توجه علاقمندان به اکران خصوصی

سلام

من میخوام دوتا فیلم خیلی زیبا رو تو کانون پخش کنم

دوستانی که میخوان باشن، بگن چه ساعتی باشه بهتره

البت به غیر دوشنبه قبل از 2و نیم و سه شنبه قبل از 2و نیم

انیمیشن بلند The.Secret.of.Kells.2009

و یه تاتر نیم ساعته که بسیار بسیار جالبه(باور نمیکنی از خانم قاهری بپرس)

شکور

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد فرامرزی شنبه 13 آذر 1389 ساعت 23:20

هر ساعتی باشه با تمام قدرتم هستم.

الهام محمد نژاد یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 09:47

چهارشنبه قبل از ساعت کلاس کارگردانی

مژده یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 17:41

بازم میگم من میام... ۱شنبه فکر کنم روز خوبی باشه... البته بازم باید با با بقیه هماهنگ بشه...
آقای شکوری ۲قلوها هم میتونن بیان؟!

[ بدون نام ] یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 17:51

یکشنبه عالیه
جان امید یکشنبه پاشید بیاید بچه ها دوره هم یه فیلم با جلسه نقد و بررسی بر و بچه های کانون بذاریم
اگه یکشنبه نشد چهارشنبه قبل از کلاس کارگردانی
ولی من یکشنبه راحتترم

شکور یکشنبه 14 آذر 1389 ساعت 21:29

از نظر من دوقلو ها که هیچ، شخص پودونگ هم میتونه بیاد

سعید پشت مشهدی دوشنبه 15 آذر 1389 ساعت 11:02



چهار شنبه قبل کلاس کارگردانی خیلی خوبه اگه بعدش نقدش هم باشه بهتره

جهان پنج‌شنبه 19 آبان 1390 ساعت 23:01

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد