کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی
کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

کانون فیلم و عکس دانشگاه شهید بهشتی

صورتی من باب جلسه شنبه ۲۹ آبان

 طرح هایی توسط بزرگان و سروران امور فرهنگی که منت بر خدمتگذاران جمع جان بر کف کانون گذاشتن و به مرحله ی ظهور رسید به شرح ذیل میباشد:


۱. طرح اکران فیلم بچه های کانون

۲. ساختن مستند توسط بچه های کانون که گویا با استقبال فراوان توسط مدیریت محترم پذیرفته شد

۳.تقسیم وظایف کارها و تعیین مدیران اجرایی برای هر کار؛

-ویژه نامه ی انیمیشن و در کل کارهای مربوطه: خانم مردیها و آقای محیط

-کلاس تدوین(هماهنگی با استاد) معیریان و یا مهاجر:مرد همیشه در صحنه البته بدنبال مکری؛ آقای تقوی

-کارهای غرفه:خودم و خانم وفایی

-پی گیری برای اکران فیلم های بچه های کانون: آقای صفایی که به یک همراه نیازمندند و هنوز انتخاب نکردن!!

_مسؤل کارای inception که تا وقتی من تو جلسه بودم هنوز مشخص نشده بود!!


و قرار براین شد بچه ها نظرات خودشون رو امشب در مورد 2 تا انیمیشن توی وب اعلام کنن.


از همین جا برای همگی آرزوی موفقیت میکنم؛ بچه ها قول بدیم اساسی پگیر باشیم و دبیر رو عصبانی نکنیمو تنهاش نذاریم................


نوشته شده توسط منشی کانون


 

نظرات 6 + ارسال نظر
شکور بی کس شنبه 29 آبان 1389 ساعت 23:11

دورادور پیشنهاد انیمیشن «ماری و ماکس» رو دارم

تقوی یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 10:32

مکری خیلی سرش شلوغ یبود رفتیم پیشش رو در رو هم پیچوند مارو. فعلن باطله برنامه اشکان
معیریان گفت تا 5 ماه سرش شلوغه
مهاجر جواب نداد.

تهمینه یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 14:02

بابا من فقط مریض شده بودم
دور ازجونم هنوز زندم
توی این وظایف خطیر ۱جایی هم مال ما میذاشتید

شکور نالان یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 20:37

قرار بود که این آقای مکری اگه نیومد امانتی امید رو بگیری بیاری برامون
داد بهت؟

امید صفایی یکشنبه 30 آبان 1389 ساعت 21:36

۱.انیمیشن مری و مکس.
۲.همراه برای اکران فیلم بچه ها خانم نعیمی یا
بشیری یا فربد(یا همه ی این دوستان)
۳.من یادم نمیاد تا حالا دبیر تنها مونده باشه

الهه وفایی دوشنبه 1 آذر 1389 ساعت 21:03

مرسی الهام خانوم
شما منشی نیستی دخترم شما سرور کانون و کانونیانی
آقای صفایی: تو خوبی!...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد